Dre schreef:Cask1988 schreef:... maar qua pakketten gaat ik vanaf nu lekker naar de DPD.
Dan wens ik je alvast veel succes... —>quoteknip <— kort samengevat lijkt dpd dus ook k
Damn dat klinkt ook alles behalve goed en beloofd niet zoveel goeds dus

Dre schreef:Cask1988 schreef:... maar qua pakketten gaat ik vanaf nu lekker naar de DPD.
Dan wens ik je alvast veel succes... —>quoteknip <— kort samengevat lijkt dpd dus ook k
Cask1988 schreef:Volgens mij kunnen we beter een parkeerplaats centraal in het land gaan huren en dan 1x pm de grote afhaal- en uitwisseldag organiseren...
Was het wel verstandig om Henri terug te laten rijden Arthur? Ja hij moest wel Alex, hij was te zat om een taxi te bellen!
defeatless schreef:Was het wel verstandig om Henri terug te laten rijden Arthur? Ja hij moest wel Alex, hij was te zat om een taxi te bellen!
henri schreef:defeatless schreef:Was het wel verstandig om Henri terug te laten rijden Arthur? Ja hij moest wel Alex, hij was te zat om een taxi te bellen!
??![]()
defeatless schreef:henri schreef:defeatless schreef:Was het wel verstandig om Henri terug te laten rijden Arthur? Ja hij moest wel Alex, hij was te zat om een taxi te bellen!
??![]()
Geintje!
henri schreef:defeatless schreef:henri schreef:
??![]()
Geintje!
ik vond het al vreemd gezien ik geen rijbewijs heb..
Cask1988 schreef:Volgens mij kunnen we beter een parkeerplaats centraal in het land gaan huren en dan 1x pm de grote afhaal- en uitwisseldag organiseren...
Wouter1981 schreef:Cask1988 schreef:Volgens mij kunnen we beter een parkeerplaats centraal in het land gaan huren en dan 1x pm de grote afhaal- en uitwisseldag organiseren...
Ik heb hier laatst gehoord dat Nieuwegein erg populair is voor dit soort gelegenheden.
Cask1988 schreef:Wouter1981 schreef:Cask1988 schreef:Volgens mij kunnen we beter een parkeerplaats centraal in het land gaan huren en dan 1x pm de grote afhaal- en uitwisseldag organiseren...
Ik heb hier laatst gehoord dat Nieuwegein erg populair is voor dit soort gelegenheden.
Prima centraal plekkie!Iemand een aan te raden locatie daar met goede bosjes..eh..voorzieningen?
Fat Bastard! schreef:Zelf met PostNL meestal goede ervaringen. Meest vervelende bij hen vind ik dat je het afleveradres niet kan wijzigen naar een service-point/pick-up locatie als je de predict-mail ontvangt. Iets wat bij DHL en DPD probleemloos werkt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten