Ervaring met whiskyreis.com

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
mastergabber
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Ervaring met whiskyreis.com

Ongelezen berichtdoor mastergabber » 11 Mar 2019, 18:58

Beste iedereen,

Een vriend en ik zitten te kijken of we een reis kunnen maken langs een paar bekende destilleerderijen en toen kwamen we bij whiskyreis.com. We vroegen ons alleen af: hebben mensen hier ervaring met een reis van deze aanbieder? We zouden graag willen weten of alles goed geregeld was en of de reis beviel.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Laurens
0 x

thijs100
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Re: Ervaring met whiskyreis.com

Ongelezen berichtdoor thijs100 » 11 Mar 2019, 20:25

Geen ervaring mee, maar volgens mij is de man achter die website ook lid van dit forum. JoukeH als ik me niet vergis.
0 x
Afbeelding | Afbeelding

laddie teun
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: Ervaring met whiskyreis.com

Ongelezen berichtdoor laddie teun » 11 Mar 2019, 21:49

Als je graag hulp hebt, ik boek (en doe zelf ook) vele whiskyreizen per jaar. Neem gerust contact met me op. Ik ben inmiddels al meer dan 50x in Schotland geweest en heb bijna alle distilleerderijen (meerdere malen) bezocht.
teunvanwel@thetravelclub.nl
06-44642602
www.whiskyreizen.nl
0 x
Uw persoonlijk reisadviseur voor al uw reiswensen: http://www.thetravelclub.nl/teunvanwel

Whiskysamples: www.mywhiskysamples.com

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”