Pagina 1 van 1

Whisky cyclist

Geplaatst: 19 Jan 2019, 19:57
door dannyp44
Kwam deze site tegen met veel info over distilleerderijen en alle regio’s. Veel info te vinden

http://whiskycyclist.weebly.com/

Re: Whisky cyclist

Geplaatst: 21 Jan 2019, 10:20
door laddie teun
van de helaas veel te jong vorig jaar overleden Martyn Jenkins

Re: Whisky cyclist

Geplaatst: 21 Jan 2019, 10:57
door Ernestoo
Waar komt het whisky cyclist vandaan?

Lijkt een link tussen whisky en fietsen te worden gesuggereerd? Wellicht was de maker liefhebber van beide?

Re: Whisky cyclist

Geplaatst: 21 Jan 2019, 12:44
door Dre
Ernestoo schreef:Waar komt het whisky cyclist vandaan?

Lijkt een link tussen whisky en fietsen te worden gesuggereerd? Wellicht was de maker liefhebber van beide?

Daadwerkelijk ook even op de link klikken verschaft vaak heel veel duidelijkheid...

Re: Whisky cyclist

Geplaatst: 23 Jan 2019, 11:46
door Ernestoo
Dre schreef:
Ernestoo schreef:Waar komt het whisky cyclist vandaan?

Lijkt een link tussen whisky en fietsen te worden gesuggereerd? Wellicht was de maker liefhebber van beide?

Daadwerkelijk ook even op de link klikken verschaft vaak heel veel duidelijkheid...


Maar niet echt een antwoord op mijn gestelde vraag

Re: Whisky cyclist

Geplaatst: 23 Jan 2019, 11:53
door Wouter1981
Ernestoo schreef:
Dre schreef:
Ernestoo schreef:Waar komt het whisky cyclist vandaan?

Lijkt een link tussen whisky en fietsen te worden gesuggereerd? Wellicht was de maker liefhebber van beide?

Daadwerkelijk ook even op de link klikken verschaft vaak heel veel duidelijkheid...


Maar niet echt een antwoord op mijn gestelde vraag


Maar als je de suggestie ter harte zou nemen natuurlijk weer wel

Re: Whisky cyclist

Geplaatst: 23 Jan 2019, 12:04
door Ernestoo
Wouter1981 schreef:
Ernestoo schreef:
Dre schreef:Daadwerkelijk ook even op de link klikken verschaft vaak heel veel duidelijkheid...


Maar niet echt een antwoord op mijn gestelde vraag


Maar als je de suggestie ter harte zou nemen natuurlijk weer wel


Ik bedoelde niet de reactie maar de site.
Met mijn vraag doelde ik meer op het verhaal achter de maker van de site en zijn interesse in fietsen en whisky.
Maar laat maar want ik voel hier een zinloze discussie aankomen...... :bigsmile

Re: Whisky cyclist

Geplaatst: 23 Jan 2019, 12:15
door edwinedje
Ernestoo schreef:Maar laat maar want ik voel hier een zinloze discussie aankomen...... :bigsmile


Raar!
Je stelt een vraag, je krijgt antwoord, maar je doet er niets mee :Scratch Da's pas zinloos.

http://whiskycyclist.weebly.com/
Als je nu gewoon op de link klikt en alleen de landing page bekijkt...
Ik heb niet zo heel veel fantasie, maar iets zegt mij dat de goede man ook een fietsfanaat is/was.

Graag gedaan, was geen moeite!
:Slainte

EDIT: en ook nog affiniteit met reizen per trein...

Re: Whisky cyclist

Geplaatst: 23 Jan 2019, 14:53
door Wouter1981
edwinedje schreef:
Ernestoo schreef:Maar laat maar want ik voel hier een zinloze discussie aankomen...... :bigsmile


Raar!
Je stelt een vraag, je krijgt antwoord, maar je doet er niets mee :Scratch Da's pas zinloos.

http://whiskycyclist.weebly.com/
Als je nu gewoon op de link klikt en alleen de landing page bekijkt...
Ik heb niet zo heel veel fantasie, maar iets zegt mij dat de goede man ook een fietsfanaat is/was.

Graag gedaan, was geen moeite!
:Slainte

EDIT: en ook nog affiniteit met reizen per trein...


Wil je iets weten over de maker of de gedachte achter een website, klik dan op het onderdeel About.
Daar is het voor bedoeld.
Ook in dit geval had het antwoord vrij duidelijk geweest.
Een combinatie van Whisky, Fietsen en Fotografie dus.

Misschien komt het vervelend over, maar in een wereld waarin dankzij internet alle informatie binnen handbereik is, moeten we niet vergeten zelf dat kleine beetje onderzoek te willen doen.
Niet alles wordt op een presenteerblaadje aangereikt. Dus wanneer dat een keertje niet gebeurd, reageer dan niet geïrriteerd op de afzender, maar doe gewoon zelf dat kleine beetje moeite.

Re: Whisky cyclist

Geplaatst: 23 Jan 2019, 15:15
door dannyp44
Fijn dat een klein linkje naar een leuke site zoveel fijne en positieve gevoelens bij iedereen naar boven brengen. We zullen januari maar de schuld geven.