Slijterij De Helm - Pijnacker

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
Gebruikersavatar
henri
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 5372
Lid geworden op: 10 Apr 2013, 17:02
Locatie: Rotterdam

Re: TIP! In de aanbieding...

Ongelezen berichtdoor henri » 15 Nov 2021, 15:56

Demas schreef:
Goed bezig De Helm :duimop



niet te snel ophemelen.. eerst nog bewijzen he ;)
leuk die 2 berichten naar mensen hier dat het goed gemaakt wordt, maar vooralsnog na plaatsen van die 2 berichten niet meer ingelogd en dus ook op niemand verder meer gereageerd. ook niet op prive-berichten waarvan hij waarschijnlijk op mail zelfs meldingen krijgt
ik wacht het nog rustig af.. voorlopig staat er nog altijd een bericht in mn uitbox die nog niet gelezen is
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3765
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: TIP! In de aanbieding...

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 15 Nov 2021, 17:41

henri schreef:
Demas schreef:
Goed bezig De Helm :duimop



niet te snel ophemelen.. eerst nog bewijzen he ;)
leuk die 2 berichten naar mensen hier dat het goed gemaakt wordt, maar vooralsnog na plaatsen van die 2 berichten niet meer ingelogd en dus ook op niemand verder meer gereageerd. ook niet op prive-berichten waarvan hij waarschijnlijk op mail zelfs meldingen krijgt
ik wacht het nog rustig af.. voorlopig staat er nog altijd een bericht in mn uitbox die nog niet gelezen is

:Scratch Het begon zo goed…
0 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

jadevt
Nieuwkomer
Nieuwkomer
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 Jul 2020, 15:53

Re: Slijterij De Helm - Pijnacker

Ongelezen berichtdoor jadevt » 15 Nov 2021, 18:24

Oogadal schreef:En, net als ieder ander die hier op het forum binnen komt en daar steevast op wordt gewezen; stel je even voor. Zeker als je hier kennelijk alleen met het doel komt de ontstane hobbels glad te strijken….


Sorry! Bij deze...
Mijn naam is Jade en ik werk al 12 jaar bij deze slijterij.
In loop der jaren veel kennis gemaakt met de mooiste bottelingen en zag mooie tips en berichten op dit forum, vandaar dat ik mij heb aangesloten!
1 x

jadevt
Nieuwkomer
Nieuwkomer
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 Jul 2020, 15:53

Re: TIP! In de aanbieding...

Ongelezen berichtdoor jadevt » 15 Nov 2021, 18:25

henri schreef:
Demas schreef:
Goed bezig De Helm :duimop



niet te snel ophemelen.. eerst nog bewijzen he ;)
leuk die 2 berichten naar mensen hier dat het goed gemaakt wordt, maar vooralsnog na plaatsen van die 2 berichten niet meer ingelogd en dus ook op niemand verder meer gereageerd. ook niet op prive-berichten waarvan hij waarschijnlijk op mail zelfs meldingen krijgt
ik wacht het nog rustig af.. voorlopig staat er nog altijd een bericht in mn uitbox die nog niet gelezen is


Sorry! Door wat drukte erbij ingeschoten.
Ik heb je net een antwoord gestuurd.

Hij is een zij, maar dat kon je niet weten, haha!
0 x

jadevt
Nieuwkomer
Nieuwkomer
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 Jul 2020, 15:53

Re: Slijterij De Helm - Pijnacker

Ongelezen berichtdoor jadevt » 15 Nov 2021, 18:27

shadowcollector schreef:
jadevt schreef:Goedemiddag,

Vervelend dat dit, inmiddels een tijdje geleden, is voorgevallen.
Ik werk al een tijdje bij de Helm en ik moet toegeven dat ons voorraadsysteem echt wel iets te wensen over heeft gelaten.
Sterker nog; we hielden alle voorraad handmatig bij...

Juist daarom hebben we geïnvesteerd in een goedwerkend voorraad- en kassasysteem die direct in verbinding staat met onze webshop.
Niet alleen de voorraad wordt zo bijgewerkt, maar ook de nieuwste whisky's staan er zo nog sneller op.
Heb je tips voor mij? Dan hoor ik het graag uiteraard.

Ik maak het in ieder geval graag goed met je. Stuur even een berichtje, we komen er vast met elkaar uit. :Slainte


Hier wel een tip, eigen foto's maken maakt altijd wel een iets betere indruk. Afbeeldingen van collega webshops gebruiken zonder een credit is in mijn ogen wat jammer.


Thanks voor je tip! We horen het graag om welke foto het gaat. Dit is namelijk in het verleden wel eens mis gegaan door een nieuwe enthousiaste collega.
In de regel halen wij alleen afbeeldingen bij de leveranciers vandaan of maken deze zelf.
0 x

jadevt
Nieuwkomer
Nieuwkomer
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 Jul 2020, 15:53

Re: TIP! In de aanbieding...

Ongelezen berichtdoor jadevt » 15 Nov 2021, 18:30

Hubert schreef:Inmiddels diverse keren in de winkel geweest en diverse flesjes gekocht. Mooie ruime winkel. Gevarieerd aanbod ib’s en vriendelijk personeel.
Wel een ervaring dat de verkooplink via wb niet de botteling was welke in de winkel stond.


Goed om te horen! En wat betreft de WB links; gaan we gelijk oppakken en controleren!
0 x

Gebruikersavatar
henri
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 5372
Lid geworden op: 10 Apr 2013, 17:02
Locatie: Rotterdam

Re: TIP! In de aanbieding...

Ongelezen berichtdoor henri » 15 Nov 2021, 18:32

jadevt schreef:
henri schreef:
Demas schreef:
Goed bezig De Helm :duimop



niet te snel ophemelen.. eerst nog bewijzen he ;)
leuk die 2 berichten naar mensen hier dat het goed gemaakt wordt, maar vooralsnog na plaatsen van die 2 berichten niet meer ingelogd en dus ook op niemand verder meer gereageerd. ook niet op prive-berichten waarvan hij waarschijnlijk op mail zelfs meldingen krijgt
ik wacht het nog rustig af.. voorlopig staat er nog altijd een bericht in mn uitbox die nog niet gelezen is


Sorry! Door wat drukte erbij ingeschoten.
Ik heb je net een antwoord gestuurd.

Hij is een zij, maar dat kon je niet weten, haha!


oeps, exqueeze me :D

even in navolging voor de rest, er is inderdaad een positieve draai aangeboden ( waarvoor dank )
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
DvdB
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 583
Lid geworden op: 04 Nov 2016, 09:46
Locatie: Kattûk

Re: Slijterij De Helm - Pijnacker

Ongelezen berichtdoor DvdB » 20 Mei 2022, 17:12

Ik was gisteren voor werk in Pijnacker. Dus de TomTom ook de route richting de Helm laten opsnorren.
Aardige dame bij de kassa, maar beetje jammer dat de heren verderop aan de (whisky)tafel weinig oog hadden voor de klant(en).

:|
Dirk
0 x


Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten