The Whiskydudes
-
- Senior
-
- Actief lid
Re: The Whiskydudes
WhiskyDudes schreef:Wevermans schreef:Mijn whisky budget is tot september weer op want de hele 6de release is mee naar huis gegaan.
Dat komt mooi uit, 14 september is de datum voor de 7e release, dus tegen die tijd help ik je weer graag van het beschikbare budget af.
Gisteren bleek dat ik inderdaad net genoeg heb kunnen sparen. Het volledige budget is aan de 7de release op gegaan. Hopelijk blijft de 8ste release nog even weg, mr Whiskydude want mijn spaarvarken is nu echt uitgehongerd...
5 x
-
- (Whisky)Professional
-
- (Whisky)Professional
WhiskyDudes schreef:Relax, de 8e gaat nog wel ff duren…
Geniet van de 7e release Edwin!
Nou, de 8e release laat nog even op zich wachten, de volgende Whiskydudes iets minder lang
4 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.
-
- Actief lid
Cor - Vinabc schreef:Nou, de 8e release laat nog even op zich wachten, de volgende Whiskydudes iets minder lang
Oh dan hoop ik eerdaags ergens in een oude digitale sok nog wat zakgeld te vinden. Ik ga vinabc.nl aka dramahop.nl goed in de gaten houden. Bedankt voor de hint Cor.
2 x
-
- (Whisky)Professional
Voor de mensen in de regio Den Haag; vanmiddag staat Dude Sebastiaan van 1 tot 5 bij Whisky Van Zuylen en kun je natuurlijk de nieuwe releases, maar ook de oude en voor de die hard Dudes heeft Sebas ook wat speciaals mee! Vrije inloop, dus een prima besteding van de zaterdagmiddag!
3 x
-
- Whisk(e)y goeroe
-
- (Whisky)Professional
-
- Whisk(e)y goeroe
Erg leuke ervaring met Sebastiaan bij van zuijlen lekker wat drammetjes mogen proeven. Ik was zeer onder de indruk tijdens het 10e wft van de Staoisha. Dus die in de tas. Stiekum ook maar de north british. Meer dan geslaagde bottelingen mannen
1 x
-
- Forum goeroe
hoogheid2015 schreef:Meer dan geslaagde bottelingen mannen
Het is inderdaad wel weer behelpen met release 7 … Staoisha vat A vond ik erg fijn en tamelijk fris, vat B geeft meer smoothness en donker fruit maar gebalanceerder dan vat C & D. Blijft toch erg interessant hoe die vaatjes allemaal een eigen richting op gaan!
0 x
-
- Top bijdrager
-
- Forum goeroe
edwin5 schreef:Hoe staat het eigenlijk met de ruadh maohr? Ben daar heel benieuwd naar...
Ik hoop dat ie in november meekomt naar de proeverij van Vonk op de Zaanse Schans
0 x
-
- (Whisky)Professional
Rien68 schreef:edwin5 schreef:Hoe staat het eigenlijk met de ruadh maohr? Ben daar heel benieuwd naar...
Ik hoop dat ie in november meekomt naar de proeverij van Vonk op de Zaanse Schans
Die kans acht ik toch verrekes klein
1 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.
-
- Top bijdrager
-
- Forum goeroe
edwin5 schreef:Hoe staat het eigenlijk met de ruadh maohr? Ben daar heel benieuwd naar...
Die is nog een paar klappen beter geworden, heb ik van horen zeggen
1 x