Gezocht: whiskywinkel Luxemburg

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
Maartenvd
Actief lid
Actief lid

Gezocht: whiskywinkel Luxemburg

Ongelezen berichtdoor Maartenvd » 24 Jun 2017, 19:49

Ik plan binnen enkele weken een trip naar Luxemburg, om uiteraard terug huiswaarts te keren met enkele flesjes met Gouden godendrank in. Iemand een idee waar ik best eens langs ga? Ik ben een grote fan van GlenDronach, alsook onafhankelijke bottelaars zoals Signatory, Van Wees met The Ultimate & Coopers choice.

Alvast bedankt!
0 x

Nederland-paraat
Senior
Senior

Re: Gezocht: whiskywinkel Luxemburg

Ongelezen berichtdoor Nederland-paraat » 25 Jun 2017, 22:22

Maassen is the place to be in Luxemburg, voor goedkopere standaardbottelingen even een paar honder meter doorrijden naar de Delhaize.
Als je dan toch naar Maastricht gaat stop dan ook even bij Corman Collins, die is wel wat duurder maar de winkel zelf ik oom al de moeite waard met veel oude bottelingen.
0 x

more4malt
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor more4malt » 26 Jun 2017, 20:48

Hier staat ook nog wat info over slijters in Luxemburg
Slijters in Luxemburg
0 x

Big6230
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Big6230 » 30 Jun 2017, 21:46

Is het nog de moeite om naar Luxemburg te rijden voor wat leuke flessen aan te schaffen? Het is voor mij 150km rijden.
0 x
Afbeelding

Malinois
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Malinois » 06 Jul 2017, 16:48

Nederland-paraat schreef:Als je dan toch naar Maastricht gaat stop dan ook even bij Corman Collins, die is wel wat duurder maar de winkel zelf ik oom al de moeite waard met veel oude bottelingen.

Dit (relatief) niet zo ver van huis, is het iets duurder of gewoon duur? Als er nog mooie IB's te scoren valt (ook al zijn ze iets duurder) moét ik toch eens gaan kijken in mijn groot verlof :-P
0 x
'Today's rain is tomorrow's whisky' Scottish proverb (Edinburgh bar August 2017)

Nederland-paraat
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Nederland-paraat » 06 Jul 2017, 19:19

Malinois schreef:Dit (relatief) niet zo ver van huis, is het iets duurder of gewoon duur? Als er nog mooie IB's te scoren valt (ook al zijn ze iets duurder) moét ik toch eens gaan kijken in mijn groot verlof :-P

Dat wil variëren van ''leuke prijs'' naar ''laaiend duur''. Ik ben altijd met wat thuis gekomen.
1 x

Malinois
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Malinois » 06 Jul 2017, 19:22

Nederland-paraat schreef:
Malinois schreef:Dit (relatief) niet zo ver van huis, is het iets duurder of gewoon duur? Als er nog mooie IB's te scoren valt (ook al zijn ze iets duurder) moét ik toch eens gaan kijken in mijn groot verlof :-P

Dat wil variëren van ''leuke prijs'' naar ''laaiend duur''. Ik ben altijd met wat thuis gekomen.

Dat wakkert wel wat interesse, 9/10 kans dat ik er dus volgende week eens langs ga... Bedankt!
0 x
'Today's rain is tomorrow's whisky' Scottish proverb (Edinburgh bar August 2017)

Toon
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Toon » 16 Jul 2017, 14:03

Malinois schreef:
Nederland-paraat schreef:

Dat wakkert wel wat interesse, 9/10 kans dat ik er dus volgende week eens langs ga... Bedankt!

Hoe is de trip naar Luxemburg verlopen? Wat lekkers meegebracht :Slainte
0 x

Malinois
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Malinois » 16 Jul 2017, 18:26

Toon schreef:
Hoe is de trip naar Luxemburg verlopen? Wat lekkers meegebracht :Slainte

Ik moet schuldig blijven dat ik nog niet geweest ben.. Mogelijk dinsdag als werk achter laat
0 x

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”