Fat Bastard! schreef:Ik vind de nieuwe lay-out met tabs overigens geen verbetering.
100% mee eens!
Fat Bastard! schreef:Ik vind de nieuwe lay-out met tabs overigens geen verbetering.
Fat Bastard! schreef:Ik vind de nieuwe lay-out met tabs overigens geen verbetering. En het kopiëren en met name plakken van de weblink met die #endannogwaterachter wordt er ook niet prettiger op....
Mermur schreef:Ik word bepaald niet vrolijk van de nieuwe manier waarop zoekresultaten op Whiskybase worden weergegeven (vergelijkbaar met de eerder aangepaste weergave op de WB Market):
- Je hebt geen dropdown menus meer, maar moet het deelscherm met filters openen, dat hinderlijk in beeld blijft.
- Je kunt de resultaten niet meer per categorie rangschikken, bv. op naam of jaar van botteling.
- Je ziet niet meer welke flessen je zelf in je collectie hebt (of het WB-nummer).
- De balk per fles is veel breder, waardoor de resultaten veel minder overzichtelijk zijn.
- Je kunt niet meer filteren op wel of niet te koop.
Voor mij is daarmee heel veel van de functionaliteit verloren gegaan; geen verbetering.
shadowcollector schreef:De meeste van je punten komen nog terug, mocht je in de tussentijd de oude zoekfunctie willen blijven gebruiken dan kan dat: https://www.whiskybase.com/search-v1
Cask1988 beoordeelde whisky Port Dundas 2009 WDS met 0 punten
Cask1988 Cask1988 voegde een smaak note toe aan whisky Port Dundas 2009 WDS
Cask1988 schreef:Nog een vage aanpassing waarvan ik hoop dat het een bug is. Ik schrijf reviews maar geef géén punten. Nu komt er in m’n activity tracker ineens te staan:Cask1988 beoordeelde whisky Port Dundas 2009 WDS met 0 punten
Cask1988 Cask1988 voegde een smaak note toe aan whisky Port Dundas 2009 WDS
Nee ik geef géén punten. Niet nul punten, het telt niet mee in het gemiddelde van die fles maar dit staat wel heel erg knullig zo. Of het moet de bedoeling zijn om leden te dwingen scores te gaan geven…
Wouterk schreef:Zat beetje te stoeien op WB om misschien een flesje te verkopen. Nou gaat dat toch echt niet zo makkelijk? Wat je toch allemaal aan info moet geven en dan werken ze ook nog met een 3e partij (zeg mij niets, nooit v gehoord) waar ik mijn rekeningnummer moet doorgeven en moet machtigen om geld op mijn rekening te storten danwel af te halen. Ja Dahaaag begin ik dus niet aan.
JoachimV10 schreef:Iets veranderd bij whiskybase op m'n smartphone: Als ik naar mijn collectie ga, krijg ik mijn volledige collectie te zien; en moet ik de filter gaan gebruiken om m'n open flessen te sorteren. Irritant!
Op de gewone website staat er wel nog gewoon de knop 'open' of 'gesloten'. Ik heb trouwens een gewone Samsung, geen idee of dat bij een Iphone ook zo is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten