Cask1988 schreef:Uit nieuwsgierigheid zat ik eens te zoeken maar ik kon het niet vinden: wat was de allereerste fles Whisky die aan WB is toegevoegd? #WB1 zeg maar
https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/1/

Cask1988 schreef:Uit nieuwsgierigheid zat ik eens te zoeken maar ik kon het niet vinden: wat was de allereerste fles Whisky die aan WB is toegevoegd? #WB1 zeg maar
shadowcollector schreef:Cask1988 schreef:Uit nieuwsgierigheid zat ik eens te zoeken maar ik kon het niet vinden: wat was de allereerste fles Whisky die aan WB is toegevoegd? #WB1 zeg maar
https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/1/
Cask1988 schreef:Ik zie het linkje en denk nu ‘duuhhh’
Het is zondagochtend en m’n brein is nog aan t opstarten denk ik. Misschien toch eens mn BIOS updaten…
MaltMuppet schreef:Cask1988 schreef:Ik zie het linkje en denk nu ‘duuhhh’
Het is zondagochtend en m’n brein is nog aan t opstarten denk ik. Misschien toch eens mn BIOS updaten…
BIOS is ook wel een beetje old school, misschien eens kijken naar EUFI. Stuk sneller
Cask1988 schreef:MaltMuppet schreef:UEFI bedoel je
Reichenbach schreef:Lekker bezig daar bij Whiskybase, je moet een (nu nog gratis) account hebben om de reviews te kunnen lezen. Zal het de meesten van ons een zorg zijn, maar of ik me ergens aanmeld wil ik toch graag zelf bepalen. Wat is de volgende stap, een kleine (vrijwillige) bijdrage?
De reviews zijn daar dan sinds kort dan aan toegevoegd.henri schreef:is al heeeeel lange tijd dat je veel van de info op de database pas ziet nadat je ingelogd bent
Reichenbach schreef:De reviews zijn daar dan sinds kort dan aan toegevoegd.henri schreef:is al heeeeel lange tijd dat je veel van de info op de database pas ziet nadat je ingelogd bent
Maar je hebt gelijk; het is een keuze.
Fat Bastard! schreef:Niet echt een domme vraag toch? Misschien meer iets voor: Whiskybase in een nieuw jasje!
Koning schreef:Zou het jammer vinden, want het stimuleert het schrijven van uitgebreidere reviews nog minder dan nu al het geval is.
Dre schreef:Koning schreef:Op whiskybase zijn likes voor reviews niet meer zichtbaar zie ik, je kan ze ook geen likes meer geven. Wel kan je er nog op sorteren (zonder dat je ze overigens ziet).
Tijdelijk foutje, of doelbewuste aanpassing?
Zou het jammer vinden, want het stimuleert het schrijven van uitgebreidere reviews nog minder dan nu al het geval is. Al die tekstloze balkjesscores zonder tekst zijn toch een stuk minder bruikbaar en interessant, en ze sneeuwen de reviews waar moeite in is gestoken onder.
Persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat iemand reviews of notes op Whiskybase dropt voor de likes hoor. Andersom denk ik ook niet dat er opeens veel meer uitgebreidere reviews werden geschreven toen de like-optie geïntroduceerd werd.
Sowieso werd je al niet op de hoogte gehouden als een review geliket werd, dan zou je dus al je reviews moeten teruglezen om te kijken of je misschien wel een like had gekregen. Ook daarvan kan ik me niet voorstellen dat iemand zijn/haar tijd daar aan gespendeerd heeft. Oftewel: mij laat het echt volledig koud dat de mogelijkheid er was én dat deze kennelijk weer verwijderd is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten