Whiskybase in een nieuw jasje!
-
- Forum goeroe
Whiskybase in een nieuw jasje!
Op dit moment prijkt de onderstaande foto op mijn scherm. De vernieuwde Whiskybase wordt gelanceerd! Ik ben benieuwd naar de nieuwe functionaliteiten en de look & feel! Ik ben net zo benieuwd naar jullie ervaringen. Deze ervaringen kun je in dit topic kwijt.
Houd het aub wel onderbouwd en constructief. Reacties in de trant van "ik vind het niets", zonder dat ze onderbouwd zijn, kunnen worden weggehaald omdat ze niets toevoegen aan de discussie.
Houd het aub wel onderbouwd en constructief. Reacties in de trant van "ik vind het niets", zonder dat ze onderbouwd zijn, kunnen worden weggehaald omdat ze niets toevoegen aan de discussie.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen te bekijken van dit bericht.
1 x
Affirmanti incumbit probatio
-
- Whisk(e)y goeroe
Re: Whiskybase in een nieuw jasje!
Ik vind het vooral erg lang duren.
Wat moet ik nu de hele dag doen?
8 x
-
- Senior
Achterover leunen en een flesje opentrekken.... drammetje drinken?
3 x
-
- Whisk(e)y goeroe
shadowcollector schreef:Achterover leunen en een flesje opentrekken.... drammetje drinken?
Zit op het werk.
Achterover leunen ok, maar flesje opentrekken...
1 x
-
- Forum goeroe
Ik ben vooral benieuwd of er handige nieuwe functionaliteit en/of verbeteringen in gebruiksvriendelijkheid mee gepaard gaan. Hoe het eruit ziet boeit me niet zo heel veel.
0 x
-
- Senior
Wouter1981 schreef:Ik vind het vooral erg lang duren.
Pfff dacht dat ik de enige was...
Click… Whiskybase.com
We are launching on a new site.
This will take a few hours. In the mean time you can read and see what we will be offering to you.
ok dan probeer ik het 30 seconds later weer effe
Click… Whiskybase.com
This will take a few hours. In the mean time you can read and see what we will be offering to you.
Click… Whiskybase.com
Ruim 800 clicker de clicks and counting … ben denk toch een beetje verclickerd aan Whiskybase en heb afclick verschijnselen
3 x
-
- Forum goeroe
Heuj, het is mogelijk één fles in de collectie aan meerdere lijsten toe te voegen. Happy man
Eens even ontdekken...
Eens even ontdekken...
0 x
2 ∞ & →
-
- Senior
-
- Top bijdrager
Even snel gekeken......ziet er wel goed en de meeste funkties die ik gebruik doen het ook.
1e indruk is wel goed
1e indruk is wel goed
0 x
-
- Forum goeroe
Effe wennen.
Zie alleen onder je score van een fles een zinnetje staan die ik niet begrijp.
Er staat: u heeft 5 scores.
Iemand een idee wat dit betekend?.
0 x
-
- Top bijdrager
Heel even vluchtig gekeken, maar het lijkt vooral een layout wijziging?
Ik had graag gezien dat in de lijstweergaves een filteroptie op veldniveau was gekomen. Helaas...
Ik had graag gezien dat in de lijstweergaves een filteroptie op veldniveau was gekomen. Helaas...
1 x
-
- Forum goeroe
Loopt goed en ziet er geinig uit.
Ik mis alleen nog wel de unlisted functie, nu staan ook de lege flessen tussen de rest.
Even uitvogelen hoe en wat... Ik wil mijn open en gesloten flessen weer in een overzicht, zonder de lege.
Ik mis alleen nog wel de unlisted functie, nu staan ook de lege flessen tussen de rest.
Even uitvogelen hoe en wat... Ik wil mijn open en gesloten flessen weer in een overzicht, zonder de lege.
Laatst gewijzigd door Rien68 op 15 Mei 2017, 18:41, 4 keer totaal gewijzigd.
1 x
-
- Senior
1e indruk/gevoel, overzichtelijk, kunt netjes filteren, ook bij koopgedeelte, alles overzichtelijk, nette site, loopt soepeltjes. Ik ben tevreden. 88 punten.
0 x
-
- Forum goeroe
wellicht is dit iets wat in de komende dagen nog volgt, maar ik mis nu op de hoofdpagina o.a. activiteiten van vrienden, daarnaast zie je van alle activeiten, of nieuw toegevoegde flessen er maar een heel summier lijstje in beeld
wat ik ook mis is een sleepbalk bij veel dingen, kijk je bijvoorbeeld bij de score van een fles waar 100 ratings zijn, moet je constant blijven klikken op het pijltje naar boven of beneden.
ook de standaard sortering is niet fijn, nu gaat dat op een nummer, in plaats van de omschrijving van de fles. je past dat makkelijk aan door op de kolom te klikken, maar wijzig 1 ding en de instelling van je sortering is weer naar de defaultinstelling.
zojuist zocht ik op ledaig en heb aangegeven de ID in beeld te willen zien en niet meer het normale nummer. daarna klikte ik een port ellen aan en vervolgens zocht ik weer op ledaig. De zojuist aangemaakte instelling werd niet onthouden en de sortering stond weer op nummer, en de kolom ID was weer verdwenen.
deze eerste bevindingen zal ik ook even naar whiskybase sturen
wat ik ook mis is een sleepbalk bij veel dingen, kijk je bijvoorbeeld bij de score van een fles waar 100 ratings zijn, moet je constant blijven klikken op het pijltje naar boven of beneden.
ook de standaard sortering is niet fijn, nu gaat dat op een nummer, in plaats van de omschrijving van de fles. je past dat makkelijk aan door op de kolom te klikken, maar wijzig 1 ding en de instelling van je sortering is weer naar de defaultinstelling.
zojuist zocht ik op ledaig en heb aangegeven de ID in beeld te willen zien en niet meer het normale nummer. daarna klikte ik een port ellen aan en vervolgens zocht ik weer op ledaig. De zojuist aangemaakte instelling werd niet onthouden en de sortering stond weer op nummer, en de kolom ID was weer verdwenen.
deze eerste bevindingen zal ik ook even naar whiskybase sturen
1 x
-
- Forum goeroe
mer1973 schreef:Effe wennen.
Als ik op bewerken duw zie ik dat er 5x dezelfde datum verschijnt. Dit is de datum wanneer ik hem heb beoordeelt
. Bugje!?
0 x