La boutique du chemin

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
Whiskieke
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: La boutique du chemin

Ongelezen berichtdoor Whiskieke » 27 Dec 2016, 10:43

Idd,mooi zo
0 x

Ashley
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Ashley » 27 Dec 2016, 13:35

Bedankt voor de uitleg!

Edit: verkeerd gelezen excuses!
Laatst gewijzigd door Ashley op 27 Dec 2016, 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Bram84
Aanbod sub-moderator
Aanbod sub-moderator

Ongelezen berichtdoor Bram84 » 27 Dec 2016, 13:37

Ashley schreef:Bedankt voor de uitleg!

Neemt niet weg dat ik dus nog steeds met een kapotte doos zit en ik een nieuwe doos wil....ik heb er tenslotte toch voor betaald.
Ik moet dus gewoonweg accepteren dat jullie er niks aan kunnen doen dat de inhoud niet in orde is?
Jullie zijn toch verantwoordelijk voor hoe het product word aangeleverd naar de consument?

Als je alles leest, dan zie je ook het voorstel dat ze je gratis (dat wil zeggen voor niets of 0€) een nieuwe doos willen opsturen. Klachten worden behandeld via mail....
2 x

Ashley
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Ashley » 27 Dec 2016, 13:45

Bram84 schreef:
Ashley schreef:Bedankt voor de uitleg!

Neemt niet weg dat ik dus nog steeds met een kapotte doos zit en ik een nieuwe doos wil....ik heb er tenslotte toch voor betaald.
Ik moet dus gewoonweg accepteren dat jullie er niks aan kunnen doen dat de inhoud niet in orde is?
Jullie zijn toch verantwoordelijk voor hoe het product word aangeleverd naar de consument?

Als je alles leest, dan zie je ook het voorstel dat ze je gratis (dat wil zeggen voor niets of 0€) een nieuwe doos willen opsturen. Klachten worden behandeld via mail....

Vorige post aangepast.

Excuses verkeerd gelezen!
0 x

Braveheart
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Braveheart » 27 Dec 2016, 14:35

Jammer dat ze hun site alleen Franstalig en Engelstalig hebben. :Cry
0 x

emerton
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor emerton » 27 Dec 2016, 14:52

Binnen enkele maanden komt er een Nederlandstalige versie van hun site.
http://laboutiqueduchemin.be/ rechts onderin.
0 x
Afbeelding

Braveheart
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Braveheart » 27 Dec 2016, 16:07

emerton schreef:Binnen enkele maanden komt er een Nederlandstalige versie van hun site.
http://laboutiqueduchemin.be/ rechts onderin.

Dat siert hen! :goedgedaan
0 x

Greenmachine
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Greenmachine » 27 Dec 2016, 18:42

Petje af voor de zeer duidelijke uitleg van Ludo :duimop
0 x

Ashley
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Ashley » 28 Dec 2016, 17:18

Gisteren een mail van Ludo gehad dat er een nieuwe doos word opgestuurd.
Netjes afgehandeld!
0 x

MarkM
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor MarkM » 28 Dec 2016, 18:11

Idem hier, ook een email van Ludo gehad met de melding dat mij een nieuwe doos voor de Littlemill wordt toegezonden. Prima zo!
0 x
Afbeelding

totalatool
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor totalatool » 29 Dec 2016, 11:37

Hier nog niet gemaild...
Edit: maar kennelijk wel ontvangen, hoor ik zojuist van het thuisfront.
:goedgedaan
0 x
Afbeelding

Harrie
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Harrie » 03 Jan 2017, 11:55

Geen mail van Ludo, wel een nieuwe doos ontvangen met de post :goedgedaan
0 x
Afbeelding

mikegerards
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor mikegerards » 04 Jan 2017, 09:44

Ik ben helemaal klaar met deze zaak. 1x en nooit meer. Ik heb die Littlemill bij ze gekocht en vroeg vriendelijk om bevestiging dat de betaling goed was ontvangen. Geen antwoord. Nog eens gemaild...weer niks. Nog eens gemaild op een vriendelijke manier dat ik zeker wilde zijn dat alles goed was ontvangen en ik de fles ook zou krijgen. Eindelijk kreeg ik antwoord maar op wat voor een manier. Zeer onvriendelijk en gewoon lomp. Blijkbaar hebben ze genoeg klanten om nieuwe klanten gelijk weg te jagen.

En toen kwam de fles. Net als anderen op dit forum vermelden.....totaal loszwevend in de doos. Met als gevolg dat de doos van de fles beschadigd is, een wonder dat de fles niet kapot was. Nu heb ik hem opengemaakt dus de doos van de fles boeit dan niks en ik hoef ook geen nieuwe doos maar de manier van communiceren en verpakken is zwaar beneden peil!
0 x
140 whisky's in de sample share, check ze hier: Flessen ruilen voor samples? Nieuwe sample lijst

Oogadal
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Oogadal » 04 Jan 2017, 10:33

Tsja..., ik snap de irritatie en frustratie in enige mate. Het lijkt er op dat de handling in het geval van deze specifieke fles Ludo en zijn mannen wat boven het hoofd is gestegen. (500 flessen te verzenden en 500 ongeduldige klanten) En niet om het goed te praten (want handig is het niet) maar ik kan me ook indenken dat als je naast alle logistieke werk ook nog wordt overspoeld met mensen die graag willen weten of hun betaling is binnengekomen je helemaal overloopt.
Niet op jou persoonlijk bedoelt, maar het is een trekje waar ik van heb gemerkt dat best veel liefhebbers hier dat hebben; vragen of hun geld is binnengekomen. Eigenlijk vreemd, want als je de IBAN gegevens gebruikt die je krijgt en je betaald dan komt je geld bij de ontvanger binnen. Bovendien gaan we ook niet alle nutsbedrijven en weet ik wat voor diensten die we via online bankieren betalen en masse mailen om te vragen of de betaling binnen is toch? (als je voldoende saldo hebt en je hebt de IBAN goed dan komt het echt aan, trust me :lol: ) Het is één van de redenen dat ik ben gekapt met aanbieden van samples; had meer werk aan het beantwoorden van dat soort mails & 'zijn ze al verzonden' berichten dan dat ik bezig was de samples te maken.
5 x
Afbeelding
Whiskydudes
Life is too short to drink shitty Scotch!

fjharms
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor fjharms » 04 Jan 2017, 11:34

Aan de andere kant...
Als ik bij een webwinkel iets bestel krijg ik normaal gesproken vrij snel een bevestiging via de email.
Als je niets hoort ga je je toch afvragen of het wel goed is gegaan. Het kan ook zijn dat er in het bestelsysteem iets niet goed zit. Dus als ze hun systeem goed op orde hebben - meteen ontvangstbevestiging sturen van een bestelling - krijg je ook geen 500 ongeduldige klanten aan de email.
Voor privépersonen (sample verkopers op dit forum) is dit natuurlijk anders, daar verwacht ik geen automatische bevestiging. Maar voor een fatsoenlijke webwinkel toch echt wel.
4 x
Afbeelding

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”