Drankenboot "The Border Shop" Duitsland / Denemarken

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
Tye Tamis
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Drankenboot "The Border Shop" Duitsland / Denemarken

Ongelezen berichtdoor Tye Tamis » 16 Okt 2010, 15:56

Kijk dit is de site van de Bordershop in het noorden van Duitsland (Puttgarden)! Dit is een 'drijvende' slijterij waar geen belasting over de producten wordt betaald. (Een boot die op internationaal water ligt) Heel Zweden rijdt met de auto naar de Bordershop om alcohol te halen, haha.

http://www.border-shop.dk/

En hier is een link naar de Whisky afdeling van de site. Jullie moeten zelf maar even de kronen omrekenen naar de euro's! :D Een voorbeeldje: Bowmore Enigma 12 jaar is bij Van Zuylen 30 euro, terwijl de Bordershop m' voor 22 verkoopt!

Elk bezoekje levert wel een paar nieuwe interessante flessen op!

Succes
Laatst gewijzigd door Piet op 13 Feb 2011, 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deeplink doet het niet meer. Weggehaald.
0 x

JayDie
Moderator
Moderator

The Border Shop

Ongelezen berichtdoor JayDie » 16 Okt 2010, 16:39

Tye Tamis schreef:Kijk dit is de site van de Bordershop in het noorden van Duitsland (Puttgarden)!

Jullie moeten zelf maar even de kronen omrekenen naar de euro's!

Ah, een Deense shop dus ;-)
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

Tye Tamis
Nieuwkomer
Nieuwkomer

The Border Shop

Ongelezen berichtdoor Tye Tamis » 16 Okt 2010, 16:51

Naja, het vreemde is dus dat de site Deens is, terwijl de boot - lees: de winkel - dus op internationaal water ligt bij Puttgarden, Duitsland! Anyways, de prijzen worden aangegeven in kronen, terwijl er ook met euro's kan worden betaald. 8-)
0 x

Gerard
Actief lid
Actief lid

Re: Drankenboot "The Border Shop" Duitsland / Denemarken

Ongelezen berichtdoor Gerard » 13 Feb 2011, 17:56

Vreemd, ik bezocht deze site en toen kreeg ik hem te zien, maar toen ik ergens op klikte kreeg ik een error die nu ook blijft als ik terug ga naar de originele homepage.
0 x

Piet
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Piet » 13 Feb 2011, 19:09

Gerard schreef:Vreemd, ik bezocht deze site en toen kreeg ik hem te zien, maar toen ik ergens op klikte kreeg ik een error die nu ook blijft als ik terug ga naar de originele homepage.

Die deeplink, de onderste in het bericht, werkt niet meer. Heb ik weggehaald.
En inderdaad er is een probleem met de site want de home-URL werkt ook maar een keer..... met Firefox althans.

In Chrome en MS Explorer werkt het wel :HitHead
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

Gerard
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Gerard » 15 Feb 2011, 23:39

Gister deed hij het weer even, maar ik had even omgerekend via zo'n valuta-omreken-site en ik kwam hooguit 'n paar euro goedkoper uit voor 'n aantal whiskies die ik geprobeerd heb. En dat is exclusief verzendkosten, aangenomen dat die erbij zitten.
0 x

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”