www.drinkzz.nl

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

www.drinkzz.nl

Ongelezen berichtdoor Dre » 27 Okt 2016, 18:09

Naar aanleiding van een briljante tip van één van onze forumleden (braamr :respect ) hebben ondertussen velen van ons een bestelling geplaatst bij Drinkzz.nl, gebruikmakend van een hele mooie korting(scode).
Om verdere 'vervuiling' van het topic braamr @ TIP! In de aanbieding... te voorkomen heb ik maar even een apart topic aangemaakt voor deze webwinkel, volgens mij verdienen ze die wel ;) .
0 x

Nickolaas
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: www.drinkzz.nl

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 27 Okt 2016, 18:30

Dankzij de puike tip op dit forum zojuist een Nikka From the Barrel en twee flessen Italiaans rood besteld voor een dikke €30 incl. verzending :lol: !
0 x
Afbeelding

Bram84
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Bram84 » 27 Okt 2016, 18:50

+ snelle levering :goedgedaan
0 x

braamr
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor braamr » 27 Okt 2016, 19:35

Leuk al die positieve reacties. Tot aan gisteren wist ik ook niet zeker of het wel iets zou zijn. Had er al wel positieve dingen
over gelezen op wijngebied. Gisteren nog even gebeld met het bedrijf en ze zijn pas sinds kort begonnen met de verkoop van Whisky.
Ze hebben daardoor (nog) een kleine voorraad maar zouden wel korte lijntjes hebben qua inkoop. In ieder geval denk ik
dat ze voorlopig gewoon genoegen nemen met (veel) lagere marges en in sommige gevallen gewoon verlies, maar daardoor wel
omzet, bekendheid en dat soort dingen krijgen.
0 x

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 27 Okt 2016, 19:38

Qua whisky is het (nog) niet veel soeps inderdaad, maar 2 flesjes Hendrick's gin thuisbezorgd voor 48 eurootjes is een koopje :goedgedaan
0 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

RvdB
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor RvdB » 27 Okt 2016, 19:42

Vandaag de Glenfarclas 15 ontvangen! €34,95 incl verzenden,..deal van de week :)

Leuk ook het persoonlijk geschreven kaartje :goedgedaan

Tot zo ver erg goede ervaring met Drinkzzzzz.
0 x
Afbeelding

Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 27 Okt 2016, 19:43

Ik heb ook een paar dessertwijntjes besteld en vandaag binnengekregen met een handgeschreven kaartje erbij.
Zag er allemaal eerste klas uit.
0 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!

Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash

Freddy
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Freddy » 27 Okt 2016, 21:19

Vandaag ook mijn twee flesjes ontvangen :goedgedaan
Snelle levering en goed verpakt.
Zeker nog eens de moeite waard.
0 x
Afbeelding

Ruil of verkoop samples van mijn open flessen behoort altijd tot de mogelijkheid.

WhiskyLiam
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor WhiskyLiam » 28 Okt 2016, 01:23

Ook ik heb m'n flesjes binnen inclusief een handgeschreven kaartje. "Helaas" wel i.p.v. Benriach 10 welke unpeated is, de Benriach Curiositas gekregen, ook 10 jaar oud maar niet diegene die op de website stond beschreven. Desalniettemin blij! Weinig keus maar door de persoonlijke touch toch een webwinkel die ik zeker vaker zal bezoeken.
0 x

DaveJ
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor DaveJ » 28 Okt 2016, 09:26

Gisteren een flesje Bruichladdich Classic Laddy besteld voor €32,95 en zojuist bezorgt. Goed verpakt en een handgeschreven kaartje erbij :goedgedaan. Ik ga bij Drinkzz zeker nog eens een bestelling doen! :respect
0 x

Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Dre » 28 Okt 2016, 09:48

WhiskyLiam schreef:Ook ik heb m'n flesjes binnen inclusief een handgeschreven kaartje. "Helaas" wel i.p.v. Benriach 10 welke unpeated is, de Benriach Curiositas gekregen, ook 10 jaar oud maar niet diegene die op de website stond beschreven.

Heb je wel een melding van gemaakt neem ik aan? Hoewel nu niet zo erg (zeker gezien de korting en dus uiteindelijke prijs die je voor de whisky hebt betaald) lijkt het me wel belangrijk dat ze het onderscheid in de diverse flessen leren kennen, zeker als (zoals hierboven gemeld) ze in de toekomst hun whisky verkoop verder willen uitbreiden. Beetje helpen opvoeden is uiteindelijk ook in ons eigen belang he ;) .
1 x

WhiskyLiam
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor WhiskyLiam » 28 Okt 2016, 10:19

Heb ze even een mailtje gestuurd. Maar het kan natuurlijk ook aan mij liggen, dat ik in al m'n enthousiasme niet goed gelezen heb en alleen naar de titel heb gekeken. Dit laatste lijkt me vooralsnog wat waarschijnlijker.
0 x

GlenPiWi
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor GlenPiWi » 28 Okt 2016, 10:33

Eergisteren besteld, gisteren netjes geleverd in de meest classy verzenddoos die ik al zag.
Alleen een beetje raar dat mijn Springbank 10 flessen geen bottlecode op de fles of achterkant etiket hebben, maar dat zal wel een foutje bij de botteling in Springbank zijn.
In ieder geval, aanrader. Correcte service!
0 x
Afbeelding

Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Dre » 28 Okt 2016, 10:50

Er is trouwens aardig huisgehouden... Eergisteren was er nog keuze uit 61 whisky's, nu nog maar 49 :P
0 x

Nino
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nino » 28 Okt 2016, 11:05

Dre schreef:Er is trouwens aardig huisgehouden... Eergisteren was er nog keuze uit 61 whisky's, nu nog maar 49 :P

Vond het gisterenavond al redelijk uitgedund ja :)
0 x
Afbeelding

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”