MaltVentures - maltventures.be/shop

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
Piet
Moderator
Moderator

MaltVentures - maltventures.be/shop

Ongelezen berichtdoor Piet » 20 Sep 2010, 19:37

Terwijl ik zojuist de Maltventures Nederlandstalige Belgische whisky-blog aan de lijst "Persoonlijke particuliere Whisky-sites en blog's" wilde toevoegen bleek deze juist op 6 september jongstleden te zijn stopgezet.

Echter met de vermelding ....uitgegroeid is van een hobby naar een (bij-) beroep....
En is nu de MaltVentures webshop geworden.

Deze shop-website voldoet vooralsnog niet aan onze kwaliteitsvoorwaarden om opgenomen te worden in onze lijst van Webshops.

Waar ik wel benieuwd naar ben is of iemand hier als klant al ervaring mee heeft ?
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

maltventurer
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Re: MaltVentures

Ongelezen berichtdoor maltventurer » 20 Sep 2010, 20:12

Dag Piet,

Bedankt voor jouw opmerkingen, ze worden heel ernstig genomen en de nodige inspanningen worden gedaan.
De shop is gegroeid uit de passie en interesse in whisky. Er deed zich een mooie kans voor dus liet ik die niet liggen.
Op dit ogenblik is er nog héél veel werk aan de winkel maar ik ben er 7/7 mee bezig. Overdag een full time job en 's avonds en in het weekend de shop. Het is een druk leven geworden maar de drive is er en de liefde voor de distillaten.
Nu ligt de prioriteit in de groei van het aanbod en de klant tevreden te houden.
Ik ben tevens blij dit forum ontdekt te hebben en hoop hier tevens van gedachten en meningen te kunnen wisselen met andere liefhebbers.
Tot een volgende keer en slainte !

Johan Van Hyfte
0 x
MaltVentures : Sharing The Passion For Spirits. http://www.maltventures.be/shop
Afbeelding

Piet
Moderator
Moderator

Re: MaltVentures - maltventures.be/shop

Ongelezen berichtdoor Piet » 21 Sep 2010, 21:52

Johan,
Ik zie dat je inmiddels, hoewel nog summier, wat meer contact informatie en leveringsvoorwaarden hebt toegevoegd op je webshop die er (op basis van een blog) al heel aardig uit ziet :goedgedaan

In het vertrouwen dat het verder goed gaat komen heb ik je webshop ook in onze lijst Webshops gezet.

P.s. Alleen moet dat streepje voor "-Blended- Grain & Malt" nog weg !
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

maltventurer
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Re: MaltVentures - maltventures.be/shop

Ongelezen berichtdoor maltventurer » 23 Sep 2010, 20:16

Het streepje is weg Piet :) en ik timmer onverminderd verder aan de weg.
Nogmaals bedankt voor de tips en de goede raad die ik ten zeerste op prijs stel !
0 x
MaltVentures : Sharing The Passion For Spirits. http://www.maltventures.be/shop
Afbeelding

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”