Dyson81 schreef:
Wazige club, de veilingdatum was eerder al opgeschoven en nu is de site down...
dat gaat hem niet meer worden vrees ik, jammer
Dyson81 schreef:
Wazige club, de veilingdatum was eerder al opgeschoven en nu is de site down...
FGG schreef:Opvallend dat veel flessen onder de verwachting of aan het begin van het verwachtingbereik weg zijn gegaan.
Toon schreef:Ik ben van plan om in de nabije toekomst wat whisky's aan te bieden via een veiling. Zijn er soms mensen die dit al gedaan hebben en hun ervaringen wat willen gevend. Ik heb al is gekeken naar Veilingsite Catawiki en heb gezien dat deze een commissie vragen van 12% aan de verkoper.
Alvast bedankt voor de uitleg
Dyson81 schreef:Toon schreef:Ik ben van plan om in de nabije toekomst wat whisky's aan te bieden via een veiling. Zijn er soms mensen die dit al gedaan hebben en hun ervaringen wat willen gevend. Ik heb al is gekeken naar Veilingsite Catawiki en heb gezien dat deze een commissie vragen van 12% aan de verkoper.
Alvast bedankt voor de uitleg
Catawiki is ideaal, veel mensen die bieden als gekken, de commissie is daarentegen te verwaarlozen
Mag ik vragen vanwaar je ze nu wil veilen? Precies 2 maanden geleden vroeg je nog om advies welke whisky het beste was om in te investeren
Bram84 schreef:Ben ik wel benieuwd. Wat is die verborgen schat die op 2maanden tijd ineens zoveel in waarde is gestegen en we binnenkort op Catawiki zullen zien?
Kijk maar uit dat je niet van een kale kermis thuiskomt...
MisterMonkeyDonkey schreef:No offence, maar hopelijk heb je het mis... En dat geldt voor iedereen die geld probeert te verdienen aan onze hobby.
Toon schreef:Bram84 schreef:Ben ik wel benieuwd. Wat is die verborgen schat die op 2maanden tijd ineens zoveel in waarde is gestegen en we binnenkort op Catawiki zullen zien?
Kijk maar uit dat je niet van een kale kermis thuiskomt...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten