Gall & Gall klantenkaart

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Gall & Gall klantenkaart

Ongelezen berichtdoor Dre » 16 Feb 2016, 15:56

Even een vraag over de Gall & Gall klantenkaart:
Per jaar kost ie 10,- maar dan wordt er bij de voordelen van de kaart o.a. gezegd:
10% korting op alle wijn, mousserende wijn en whisky (alleen niet op wijn en whisky die in de aanbieding is)
Altijd bijzondere aanbiedingen op wijn en sterke dranken.

Klinkt aardig, maar: Ga ik kijken bij die bijzondere aanbiedingen dan zie ik een aantal whisky's met een gewone prijs en een 'Kaart Houders' prijs. Maar die kaarthoudersprijs is exact de gewone prijs -/- 10%.

Vraag is nu dus: Krijg je die 10% enkel maar op de door Gall & Gall voor dat moment geselecteerde whisky's, of toch wel degelijk op elke niet afgeprijsde whisky? Indien dat laatste, dan slaan die bijzondere aanbiedingen toch eigenlijk nergens op? :o
Iemand hier ervaring met deze klantenkaart die me kan uitleggen hoe dit zit?
1 x

whiskyprins
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: Gall & Gall klantenkaart

Ongelezen berichtdoor whiskyprins » 16 Feb 2016, 19:34

hoi Dre,

Op iedere niet afgeprijsde 10%
Daarnaast zijn er speciale kaarthoudersacties, deze zullen best een keer 10% zijn, maar vaak ook meer.
Kaart is zeker interessant als je er geregeld komt.
Over 2 weken zijn de wilde whiskydagen!
1 x

Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Dre » 16 Feb 2016, 20:55

Bedankt voor je antwoord, duidelijk.
Klinkt dan als best een aardige regeling, het overwegen waard. Al moet ik bekennen dat ik tot dusverre zelden mijn whisky bij de Gall & Gall haal.
0 x

Opeth83
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Opeth83 » 16 Feb 2016, 21:15

Is het wel elk jaar? Ik heb dat ding 2 jaar geleden gekocht en hij doet het nog steeds :bigsmile
1 x

Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Dre » 16 Feb 2016, 21:32

Op de site staat een jaar. Als ie stiekem langer doorloopt wordt het nog interessanter...
0 x

Tijnsel
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Tijnsel » 16 Feb 2016, 22:18

Ik heb bij de Gall & Gall met mijn klantenkaart het afgelopen jaar toch echt wel een aantal toffe whisky's gescoord voor
hele prima prijzen hoor! HP18 (met kaart iets van 64 euro), Laphroaig 18 (geloof met kaart iets van 67 euro). Je moet alleen
heel selectief whisky's kopen, dan haal je dat er echt wel uit.
0 x

Joris
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Joris » 16 Feb 2016, 22:33

Gall & Gall is wel prijzig met whiskies, dus het is inderdaad van belang om goed te kijken wat je koopt en of je het online goedkoper kunt krijgen (dat kan je bij de 'duurdere' flessen toch al snel een euro of 10-20 schelen). Maar daarnaast is de kaart ook geldig op wijnen, en daar zijn vaak leuke aanbiedingen voor kaarthouders, dus dan heb je dat tientje per jaar er al snel uit.
0 x
Afbeelding

whiskyprins
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor whiskyprins » 17 Feb 2016, 08:49

Dan heb je geluk gehad met de kaart, normaal gesproken geeft het kassasysteem automatisch na een jaar aan dat de kaart verlengd moet worden.
Je houdt dan dezelfde kaart, maar betaalt bij je aankoop 10 euro erbij. Dan is hij weer voor een jaar geldig.
Bij verlenging van de kaart krijg je op 1 whisky 20% en op 1 wijn 30%
0 x

Whisky-ettenleur
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Whisky-ettenleur » 17 Feb 2016, 13:22

Joris schreef:Bericht door Joris » 16 Feb 2016, 22:33
Gall & Gall is wel prijzig met whiskies, dus het is inderdaad van belang om goed te kijken wat je koopt en of je het online goedkoper kunt krijgen (dat kan je bij de 'duurdere' flessen toch al snel een euro of 10-20 schelen). Maar daarnaast is de kaart ook geldig op wijnen, en daar zijn vaak leuke aanbiedingen voor kaarthouders, dus dan heb je dat tientje per jaar er al snel uit.

Let er dan wel op dat er verzendkosten bijkomen. Anders schiet het nog niet op, zeker niet als je (zoals ik) 1 of 2 flessen per keer aanschaft.

Ik heb mijn G&G kaart nu ruim een half jaar en heb hem al bij een flesje of 7 gebruikt. Dat 10tje heb ik er al wel uit. Prima kaartje dus! :goedgedaan
1 x
Afbeelding

Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 18 Feb 2016, 19:24

Blijft een lastig iets, betalen voor je korting...
0 x

Breedút_Genietsje
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Breedút_Genietsje » 18 Feb 2016, 23:10

Het kan voor mij niet uit.
Maar, ik weet dat mijn jongere broer een kaart heeft (waarvoor ?),
kan hem altijd vragen mocht er een interessante 'kaarthoudersaanbieding' zijn ...
0 x
46%, Non Chill-Filtered, Natural Colour; it's a sign of quality
Breedút Genietsje

Tijnsel
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Tijnsel » 19 Feb 2016, 00:09

Ik kreeg toevallig vandaag de melding dat ik mijn kortingskaart was verlopen, het jaar was om. Dus da's wel degelijk geadministreerd.
Leuke bijkomstigheid; bij verlenging krijg je eenmalig 25% korting op een fles whisky (uiteraard mag dat geen aanbieding zijn, etc etc kleine lettertjes gedoe) maar toch best ok.
0 x

Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Dre » 19 Feb 2016, 00:14

Rien68 schreef:Blijft een lastig iets, betalen voor je korting...

Exact, dat voelt ongemakkelijk.
Bovendien is het kaarthouderschap erg gericht op wijndrinkers, dus als je zowel je korting op wijn pakt én de echt goede whisky aanbiedingen, zou het nog wel lonend kunnen zijn. Maar ik drink geen wijn...
0 x

Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Dre » 19 Feb 2016, 00:22

Tijnsel schreef:Ik kreeg toevallig vandaag de melding dat ik mijn kortingskaart was verlopen, het jaar was om. Dus da's wel degelijk geadministreerd.
Leuke bijkomstigheid; bij verlenging krijg je eenmalig 25% korting op een fles whisky (uiteraard mag dat geen aanbieding zijn, etc etc kleine lettertjes gedoe) maar toch best ok.

Dat is zeker oké. Maar die uitzondering die je noemt, die is juist minder oké. Als je de gewone aanbiedingen bekijkt zijn die vaak nog net iets meer dan 10% goedkoper, en dus al gunstiger dan de kaarthouderskorting. Waarmee het voordeel/onderscheid van de kaarthouders daarmee eigenlijk al wegvalt.
Maar goed, als je sowieso vaak bij Gall & Gall koopt en vooral ook wijn, dan zal een kaart zeker een interessante optie zijn.
0 x

Whisky-ettenleur
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Whisky-ettenleur » 23 Feb 2016, 21:14

Ik merk wel dat het voor mij nu nog wel interessant is, omdat ik nog niet zo heel lang 'in de whisky' zit.
Want over het algemeen zijn het vrij standaard flessen die ze aanbieden.
En ook steeds dezelfde die in de folder staan.... :D
0 x
Afbeelding

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”