Tris schreef:Glen Elgin moet echt leeftijd hebben inderdaad, ik vind 15 jaar mogelijk al wat aan de jonge kant.
Dan is het voor mij een definitieve no-go. 15 of 15+ jaar is voor mij geen optie.

Tris schreef:Glen Elgin moet echt leeftijd hebben inderdaad, ik vind 15 jaar mogelijk al wat aan de jonge kant.
Tris schreef:Tja, welke wachttijd heb je over voor welk eindresultaat, het aankopen van nog rijpende vatdelen is natuurlijk altijd een wisselwerking tussen ondermeer deze factoren.

Cask1988 schreef:maar als ik al wat wil, koop ik wel iets dat al in de fles zit
Wouter1981 schreef:Cask1988 schreef:maar als ik al wat wil, koop ik wel iets dat al in de fles zit
Grappig.
Bij mij geldt dat dus precies voor de kortlopende projecten.

Cask1988 schreef:...heb nog nooit iets boeiend op van die distillery en nou beweer ik niet dat ze het niet kunnen maar als ik al wat wil, koop ik wel iets dat al in de fles zit![]()
Heeel benieuwd naar!Cask1988 schreef:De Orkney malt 2004 is gebotteld en in Nederland! Willem heeft even een vervelende privé situatie maar uitlevering volgt binnenkort al!Heeel benieuwd naar!

Cask1988 schreef:De Orkney malt 2004 is gebotteld en in Nederland! Willem heeft even een vervelende privé situatie maar uitlevering volgt binnenkort al!Heeel benieuwd naar!
Erik1908 schreef:Voor zover ik weet heb ik nog niet veel Glen Elgins op. Snel een dezer weken eens shoppen bij Henri. Die heeft veel flessen van deze stokerij open staan. Toch wel benieuwd.
Zou ik zeker in geïnteresseerd zijn. Roelof....! 
henri schreef:Erik1908 schreef:Voor zover ik weet heb ik nog niet veel Glen Elgins op. Snel een dezer weken eens shoppen bij Henri. Die heeft veel flessen van deze stokerij open staan. Toch wel benieuwd.
heel verstandig! lekker man Elgin, en juist zonder dat overhaaste rijpen en zonder al die onnodige finishes voor een kleurtje
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten