Vatencollectief casQueteers.com
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Re: Vatencollectief casQueteers.com
Ach, denk dat iedereen de mail gisteren wel gehad heeft...? Tenslotte kom je alleen de site op als je kunt inloggen.. 

1 x
Oogadal schreef:Ach, denk dat iedereen de mail gisteren wel gehad heeft...? Tenslotte kom je alleen de site op als je kunt inloggen..
Ik heb er gelukkig eentje te pakken gehad
Maar in deze moderne tijd moet er wel iemand de schuld krijgen dat de website vastliep

2 x
Oogadal schreef:Straks op Wicq; 2004 Secret Orkney op ex sherry butt (Highland Park, maar dat mag er niet opstaan) is een vaatje uit mijn collectie. Absoluut de moeite waard, geen sherry bom.
Voor de mensen die vaak vinden dat ze bij cQs te lang moeten wachten; deze gaat nog in 2020 gebotteld worden.
Gaaf man. Helaas te laat, was de dochters in bad doen. Had m alleen al willen kopen omdat ie van jullie afkomt, helaas lees ik dat nu pas. Hoe dan ook, tof voor degene die wel beet hadden. Dat t geen sherry bomba is, maakt t enkel aantrekkelijker

1 x
There is more to the picture than meets the eye (NY on HH, MM)
Ik heb ook net misgegrepen.
Heeft deze geen zware peat smaak zoals veel van de Highland Park na 1999?
Als dat het geval is en iemand kan nog een flesje missen dan heb ik wel interesse.
Heeft deze geen zware peat smaak zoals veel van de Highland Park na 1999?
Als dat het geval is en iemand kan nog een flesje missen dan heb ik wel interesse.

0 x
niemand die een flesje wilt afstaan?
nou hopelijk komen er toch wat vrij op moment van botteling
.
nou hopelijk komen er toch wat vrij op moment van botteling
0 x
Auchroisk. Hmm, ben er niet bekend mee en het springt er niet uit als iets dat ik moet hebben
Vertel me morgen na de drukte wat ik gemist heb
Vertel me morgen na de drukte wat ik gemist heb

0 x
Grappig, juist deze vind ik dan wel weer een erg leuke aanvulling op de portefeuille, gesplit aandeel in de pocket.
0 x
Heb net gekeken en deze gaat niet zo snel als vorige week.
Ik hoop niet dat Adri en Willem met een half vat blijven zitten en het zelf moeten opdrinken.
Zoals met deze krotetten:
Ik hoop niet dat Adri en Willem met een half vat blijven zitten en het zelf moeten opdrinken.
Zoals met deze krotetten:
1 x
Alle, maar WEER ALWEER ernaast gegrepen omwille van die haperende meuk.. Zaten in het mandje, tegen dat ik checkout kon doen kreeg ik al foutmeldingen..

0 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

Ik stop er mee. Fijn dat ik in het begin de nodige flessen heb kunnen kopen maar ben klaar met de snelheid waar het nu mee gaat. Jammer maar helaas.
1 x
- edwinedje
- Forum goeroe

Adem in, adem uit ... hartslag loop langzaam terug ...
Ik kan mij nu voorstellen hoe mensen zich voelen die elke week een leuk vaatje zien ...
Het was even "FOMO'en" maar ik heb een deeltje #313 ...
...niet gewacht tot het tweede vaatje on-line kwam, maar daar was ik te laat voor via deze strategie.
Wie tegen de bottel / ontvangstdatum een flesje #311 wil ruilen mag gerust tegen die tijd contact op nemen.
Ik kan mij nu voorstellen hoe mensen zich voelen die elke week een leuk vaatje zien ...
Het was even "FOMO'en" maar ik heb een deeltje #313 ...
...niet gewacht tot het tweede vaatje on-line kwam, maar daar was ik te laat voor via deze strategie.
Wie tegen de bottel / ontvangstdatum een flesje #311 wil ruilen mag gerust tegen die tijd contact op nemen.

2 x
/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsIk wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}
Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}
gerritbakker57 schreef:Ik stop er mee. Fijn dat ik in het begin de nodige flessen heb kunnen kopen maar ben klaar met de snelheid waar het nu mee gaat. Jammer maar helaas.
Doordat de site niet direct deed wat ik wilde (en ik dacht dat een deeltje bestond uit flessen van beide vaten) heb ik 2 deeltjes van vat 313. Wat mij betreft mag je er dus eentje van mij overnemen. Laat maar weten of ik dat moet proberen te regelen.
0 x
Als er iemand een deeltje 311 kan missen, dan ben ik kandidaat overnemer.
Ingelogd om 19:10 en te laat ...
Ingelogd om 19:10 en te laat ...

0 x
SGP 546 - that's the way I like it ...
Whahah dit maal niet de kindjes in bad doen, maar gezellig bij mijn moeder eten. Jullie raden het al: gemist 
Voor degene die beet hebben: enjoy !
Voor degene die beet hebben: enjoy !
0 x
There is more to the picture than meets the eye (NY on HH, MM)