Whisky King (whiskyking.be)

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Whisky King (whiskyking.be)

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 01 Jun 2015, 19:06

GVD, dat ik heel jammer om te horen. Ik zal je een link bezorgen naar de Belgische Federale Overheidsdienst Economie. Via die link kan je online een klacht indienen.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 01 Jun 2015, 23:51

Oogadal schreef:Haha, ja, je hebt ook een mooi Engels gezegde; never bring a knife to a gun fight! :bigsmile

Indeed, maar ken je deze "Don't get mad, get even"?
3 x

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 02 Jun 2015, 09:00

johan brugge schreef:
Oogadal schreef:Haha, ja, je hebt ook een mooi Engels gezegde; never bring a knife to a gun fight! :bigsmile

Indeed, maar ken je deze "Don't get mad, get even"?

Ja, die ken ik ook. Je bent nog niet verder zeker, nog steeds 1-0 achter? :boos
0 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 02 Jun 2015, 11:00

De Vlamingen hebben het geluk gehad dat de bestelde flessen uiteindelijk toch geleverd werden. Ik heb nog geen nieuws van Mermur.
0 x

Mermur
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Mermur » 02 Jun 2015, 13:39

johan brugge schreef:De Vlamingen hebben het geluk gehad dat de bestelde flessen uiteindelijk toch geleverd werden. Ik heb nog geen nieuws van Mermur.

Ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Om met het laatste te beginnen: de fles blijkt toch niet leverbaar. Maar het goede nieuws is dat het door mij reeds overgemaakte bedrag zal worden teruggestort (heb al bewijs ontvangen dat het vanuit hen is overgeschreven).

Hoewel ik blij ben dat ik mijn geld niet kwijt ben/lijk, houd ik al met al een slecht gevoel over aan deze webshop. Nadat ik vanmorgen een laatste waarschuwing had gemaild, kreeg ik voor het eerst te horen dat de fles niet op voorraad was. Tot die tijd werd mij steeds wijsgemaakt dat de fles was verstuurd en dat ze de track & trace nog zouden opsturen. Uit het antwoord van vanmiddag maak ik op dat zij nooit zelf beschikking hebben gehad over de fles, maar dat ze die via derden hadden willen aanschaffen en dan doorsturen (en dat geldt misschien wel voor alle flessen op hun website). Tevens lijken ze niet bekend met het verschil tussen een reguliere OB en een single cask botteling van een onafhankelijke bottelaar.

Ik zal er in ieder geval nooit meer iets bestellen.
0 x
Afbeelding

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 02 Jun 2015, 14:04

johan brugge schreef:En daar komt dan nog bij dat dit een puur virtuele shop is. Geen enkele fles is fysiek ook in voorraad. En er staan daar pareltjes tussen, hoor. Flessen die je haast nergens nog kan vinden. Dan vraag ik mij af waar ze die dan nog kunnen bestellen.

Mijn vrees komt hiermee uit, helaas. Maar wat mij nog het meest van al stoort is de verschrikkelijk slechte communicatie.

En ook:
Zo kwam dit op mij over: webdesigners die een webshop ontwerpen, maar die van het beheer en managen en alles wat daar bij komt geen verstand hebben. Laat staan dat ze iets van whisky kennen. Het volstaat IMHO echt niet dat je top ontwerpers kan samen brengen en een webshop op poten zetten zonder enige kennis van whisky en hoe zo'n shop te werk gaat.
1 x

whiksy
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor whiksy » 02 Jun 2015, 14:14

Zou de shop door Johnny_atomic zijn opgericht? Die had ook een dergelijke werkwijze in ons marktplaats toch?
1 x

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 02 Jun 2015, 20:58

En nog steeds staat er een verkeerde foto van die Glenlossie 1975 bij de beschrijving ... :goedgedaan

:nono :boos :roll:
0 x

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 02 Jun 2015, 21:10

Net als de foto en de beschrijving van de Balmenach 1979 niet overeenkomen. Volgens de foto is het de fles van The Whisky Agency, maar de beschrijving heeft het over de versie van Daily Dram. Allebei zijn ze van 1979 en hebben ze een alcoholpercentage van 52.8 %. :?
0 x

Mermur
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Mermur » 02 Jun 2015, 21:44

De Mortlach 1999 WM staat ook nog gewoon op de website, met de vermelding dat ie op voorraad is. :o
0 x
Afbeelding

Whisky King
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Ongelezen berichtdoor Whisky King » 11 Jul 2015, 16:37

Beste whisky liefhebbers,

Om mijn eerste post hier in te wijden...
Mijn excuses voor de threadbump, maar ik had graag dit gesprek eens recht gezet voor zover dit kan.

Omdat ik niet weet of dit aanzien wordt als spam stel ik mij hier kort even voor in plaats van op "Even voorstellen, dat vinden we leuk !"
Mijn naam is Gregory en ik sta in voor de verkoop en bestellingen van whiskyking.be. Whisky King is een jonge online shop met vele whisky's in de aanbieding, van kleine tot de grotere whisky's.

Zoals ik hier op dit forum kan lezen heeft niemand van jullie goede ervaring op whiskyking.be, begrijpelijk als ik zie dat niet alle bestellingen vlekkeloos zijn verlopen. Graag meld ik jullie dan ook dat er drastische veranderingen gebeurd zijn in de laatste weken, zoals:

Een nieuw betaalsysteem waardoor er nu met bancontact betaald kan worden.
En nog belangrijker: een live stock update via onze leverancier! Dat wil zeggen, geen flessen meer die uit stock zijn terwijl ze wel nog als in stock op de webshop staan. Mocht er toch nog iets mislopen (je weet nooit met technologie) zorgen wij ervoor dat u uw geld onmiddellijk terugkrijgt. Ook hebben we er een verantwoordelijke bij (mezelf) die alle bestellingen nauw opvolgt en contact heeft met de klanten, al dan niet telefonisch.

Het is zo dat wij inderdaad geen fysieke winkel hebben, maar we hebben wel dagelijks contact en een nauwe band met onze leverancier. In de toekomst komt die er heus wel, maar momenteel kunnen we ons dit nog niet permitteren, daar we een startup zijn.

U kan het beginnersfouten noemen, we hebben eruit geleerd, en zijn er een pak sterker uitgekomen. Ik kan u garanderen dat wij volledig betrouwbaar zijn en dat u op ons kan rekenen om uw bestelling tot een goed einde te brengen, ookal doen wij er verlies op. U kan ons ook bereiken op zaterdag én zondag gedurende de hele dag.

U betrouwt ons niet, fine, dit is uw keuze, maar mochten wij hier op dit forum een tweede kans krijgen, zou dat super zijn.

Met vriendelijke groeten,
Gregory

ps.: het kan gebeuren dat er een foutieve of ontbrekende afbeelding in zit, we hebben namelijk meer dan 1000 whisky's in de aanbieding en het is niet altijd gemakkelijk om de afbeelding te verkrijgen. U mag dit steeds melden. U gaat het best uit van de omschrijving als u twijfelt, deze klopt 100%.
1 x

Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 11 Jul 2015, 17:13

Nou ja welkom zou ik zeggen.
Fijn dat je hier de boel even goed en serieus komt uitleggen.
Dat wekt (bij mij iig) al een beetje meer vertrouwen.
Veel succes met je winkel.
1 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!

Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash

Nino
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nino » 11 Jul 2015, 20:35

Peter87 schreef:Nou ja welkom zou ik zeggen.
Fijn dat je hier de boel even goed en serieus komt uitleggen.
Dat wekt (bij mij iig) al een beetje meer vertrouwen.
Veel succes met je winkel.

Mee eens :goedgedaan
0 x
Afbeelding

Whisky King
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Ongelezen berichtdoor Whisky King » 12 Jul 2015, 14:26

FIjn om te horen dat dit meer vertrouwen brengt!
0 x

Whiskieke
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Whiskieke » 12 Jul 2015, 15:00

Whisky King schreef:FIjn om te horen dat dit meer vertrouwen brengt!

Idd een stap in de goede richting :goedgedaan
0 x

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”