't Bockje Bathmen

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
bodevami
Senior
Senior
Berichten: 389
Lid geworden op: 28 Feb 2021, 22:49

Re: 't Bockje Bathmen

Ongelezen berichtdoor bodevami » 17 Aug 2021, 13:47

Ik bestel nooit online bij deze winkel, maar ga er gewoon naar toe om in hun kelder te snuffelen.
Staat genoeg en af en toe zit er ook echt wel een scherpe aanbieding tussen.
Als je wat leuks besteld krijg je er nog wel eens wat korting op of de glazen die je erbij wou kopen krijg je er gratis bij.
Wat dat betreft bieden ze ook wel goede service! En ze hebben ook een ruimte waar je wel het 1 en ander kan proeven, dus dat is ook mogelijk.
1 x

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3765
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: 't Bockje Bathmen

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 17 Aug 2021, 14:58

bodevami schreef:Ik bestel nooit online bij deze winkel, maar ga er gewoon naar toe om in hun kelder te snuffelen.
Staat genoeg en af en toe zit er ook echt wel een scherpe aanbieding tussen.
Als je wat leuks besteld krijg je er nog wel eens wat korting op of de glazen die je erbij wou kopen krijg je er gratis bij.
Wat dat betreft bieden ze ook wel goede service! En ze hebben ook een ruimte waar je wel het 1 en ander kan proeven, dus dat is ook mogelijk.

En toch…. Tegenwoordig is online ook gewoon onderdeel van je core business, of je nu wilt of niet. Als je 1 klant dan 5x achter elkaar teleur moet stellen gaat er wel grandioos iets mis natuurlijk :Scratch Maak dan de keuze om bv net als Yves Boode in Arnhem gewoon geen webshop bij te houden en hooguit per mail hier en daar eens wat te verkopen. Doe het goed, of doe het niet. Anno 2021 mag je verwachten dat een winkelier het op orde heeft zowel offline als online. Met name de onverschillige, nonchalante houding van de eigenaar is killing bij t Bockje.
2 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

bodevami
Senior
Senior
Berichten: 389
Lid geworden op: 28 Feb 2021, 22:49

Re: 't Bockje Bathmen

Ongelezen berichtdoor bodevami » 17 Aug 2021, 15:06

Cask1988 schreef:
bodevami schreef:Ik bestel nooit online bij deze winkel, maar ga er gewoon naar toe om in hun kelder te snuffelen.
Staat genoeg en af en toe zit er ook echt wel een scherpe aanbieding tussen.
Als je wat leuks besteld krijg je er nog wel eens wat korting op of de glazen die je erbij wou kopen krijg je er gratis bij.
Wat dat betreft bieden ze ook wel goede service! En ze hebben ook een ruimte waar je wel het 1 en ander kan proeven, dus dat is ook mogelijk.

En toch…. Tegenwoordig is online ook gewoon onderdeel van je core business, of je nu wilt of niet. Als je 1 klant dan 5x achter elkaar teleur moet stellen gaat er wel grandioos iets mis natuurlijk :Scratch Maak dan de keuze om bv net als Yves Boode in Arnhem gewoon geen webshop bij te houden en hooguit per mail hier en daar eens wat te verkopen. Doe het goed, of doe het niet. Anno 2021 mag je verwachten dat een winkelier het op orde heeft zowel offline als online. Met name de onverschillige, nonchalante houding van de eigenaar is killing bij t Bockje.


Ik snap je ook wel en dat ze het niet goed voor elkaar hebben kan ook niet meer in deze tijd. Ik check vantevoren ook wel eens of ze wat leuks hebben en ben nooit teleurgesteld, omdat ze het niet hadden en juist verrast omdat er nog wel een fles stond waar online de teller op 0 stond. Ik heb zelf dus nooit slechte ervaringen met ze gehad en ik ervaar helemaal geen nonchalante houding van de verkopers, vriendelijke behulpzame mannen vind ik ze. Ik heb dus alleen maar positieve ervaringen met ze, dat praat hun fouten die ze met sommige klanten maken niet goed. Wil alleen een positieve ervaring met ze delen.
3 x

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3765
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: 't Bockje Bathmen

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 17 Aug 2021, 19:26

bodevami schreef:Ik snap je ook wel en dat ze het niet goed voor elkaar hebben kan ook niet meer in deze tijd. Ik check vantevoren ook wel eens of ze wat leuks hebben en ben nooit teleurgesteld, omdat ze het niet hadden en juist verrast omdat er nog wel een fles stond waar online de teller op 0 stond. Ik heb zelf dus nooit slechte ervaringen met ze gehad en ik ervaar helemaal geen nonchalante houding van de verkopers, vriendelijke behulpzame mannen vind ik ze. Ik heb dus alleen maar positieve ervaringen met ze, dat praat hun fouten die ze met sommige klanten maken niet goed. Wil alleen een positieve ervaring met ze delen.

Uiteraard prima en terecht om ook te benoemen dat er ook dingen goed gaan :goedgedaan Een munt heeft altijd 2 kanten
1 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Gebruikersavatar
Erik1908
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 803
Lid geworden op: 21 Aug 2016, 16:00
Locatie: Omgeving Amersfoort

Re: 't Bockje Bathmen

Ongelezen berichtdoor Erik1908 » 29 Jan 2022, 16:47

Erik1908 schreef:Na eerder gedoe met de voorraad die niet klopte, heb ik een tijd niet op hun site gekeken. Tot vorige week, toen ik een geweldige Glen Grant spotte die ik ooit in Tokyo geproefd had. Ik dacht, eerst effe bellen voordat ik in de auto spring.

U raadt het al: de bewuste fles stond er uiteraard niet. Dat is al de 5e keer. Bizar. :domdom


Korte update; nu in positieve zin. Gister een mooie Ledaig besteld en vandaag geleverd. Het kan dus wel! :lol:
3 x
Days up and down they come, like rain on a conga drum. Forgotten most, remember some but don't turn none away (Townes van Zandt).
Afbeelding

Gebruikersavatar
hoogheid2015
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1102
Lid geworden op: 28 Okt 2015, 09:39
Locatie: Den Haag

Re: 't Bockje Bathmen

Ongelezen berichtdoor hoogheid2015 » 29 Jan 2022, 17:55

De aanhouder wint
0 x


Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten