Geïnteresseerden kunnen me even mailen: info @ dekselsedeksels .nl
www.DekselseDeksels.nl
Re: www.DekselseDeksels.nl
Voor de liefhebber: heb eer quartercask cask staan van Laphroaig. Staat nog niet op de website. Staat inmiddels wel in de weg 
0 x
sinds gisteren Daneson Islay Single Malt Toothpicks op voorraad 
dat zijn in whisky gedrenkte tandenstokers!
perfect bij een whiskydiner
dat zijn in whisky gedrenkte tandenstokers!
perfect bij een whiskydiner

0 x
Ik wil op korte termijn weer een aantal deksels inkopen. Zijn er specifieke wensen qua merk / jaartal waar ik op voorhand rekening kee kan houden? 

0 x
Mits een beetje mooi deksel en redelijk geprijsd, een ledaig en mortlach, beiden uit 1979
1 x
- shadowcollector
- Senior

Glenfiddich 1977 
Maar glenfiddich of 1977 kan ook. Gaat wel om de conditie waarin deze verkeerd...
Maar glenfiddich of 1977 kan ook. Gaat wel om de conditie waarin deze verkeerd...
1 x
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Barry1981 schreef:Ik wil op korte termijn weer een aantal deksels inkopen. Zijn er specifieke wensen qua merk / jaartal waar ik op voorhand rekening kee kan houden?
Coal Ila 1981, maar iets zegt me dat die dan niet eens op de website zou verschijnen
1 x
jdoucet schreef:Barry1981 schreef:Ik wil op korte termijn weer een aantal deksels inkopen. Zijn er specifieke wensen qua merk / jaartal waar ik op voorhand rekening kee kan houden?
Coal Ila 1981, maar iets zegt me dat die dan niet eens op de website zou verschijnen

1 x
Nieuwe levering in aantocht. Moeilijk om alle merken te krijgen, maar dit zijn wel weer de pareltjes. Zie https://www.facebook.com/DekselseDeksels voor alle foto's en om eventueel op voorhand te bestellen. 
0 x
henri schreef:Mits een beetje mooi deksel en redelijk geprijsd, een ledaig en mortlach, beiden uit 1979
zodra ik een 1979 heb hoor je mij direct!
1 x
Fijn.. Tafeltje gemaakt van een cask-end, wordt vandaag opgehaald. Is het hout weer gaan werken en krijg ik het wankelen er niet meer uit
Tijd voor een timmermans opleiding..
Tijd voor een timmermans opleiding..
0 x