johan brugge schreef:Het enige dat mij verschrikkelijk opvalt in deze zaak is dat het hieromtrent ineens heel stil geworden is. Niemand laat weten hoe deze zaak afgelopen is.
Nog een annex:
Ik keur het spuien op het internet echt niet goed maar kan er soms wel inkomen dat men dit doet,
als dit de enige manier is om zich als consument te verdedigen.
Ik persoonlijk, heb helemaal geen ervaring met Jurgen's Whiskyhuis.
Maar een vriend van me had er 2 flessen whisky via de website besteld
aangezien ze voordelig geprijsd waren (119 euro/fles geloof ik, andere winkels rekenden 139 euro aan)
Hij ontving de avond zelf een mail van de bestelling met de prijzen erbij.
De dag erna ontving hij een mail van Jurgen om te zeggen dat de prijs op z'n website niet klopte en dat de bestelling geannuleerd werd.
(wat je trouwens als koper bij hem niet kan, staat in z'n clausule, bestelling geplaatst is bestelling betalen)
Hij kon de flessen dus nog kopen maar dan aan een hogere prijs.
Nu wil ik niet spuien maar persoonlijk vind ik wel dat de prijs op de website en op het bestelformulier telt.
Als je als ondernemer de fout maakt om de foute/te goedkope prijs te adverteren, dan heb je pech.
Dan moet je gewoon beter opletten als je er prijzen bij zet.
Er zijn al tal van winkels/ketens geweest die uiteindelijk de goederen moesten leveren aan de geadverteerde prijs.
Persoonlijk heb ik 1 negatieve ervaring met een webshop (waarvan ik de naam niet wil noemen om een heel gedoe te besparen)
en waarover ik lang heb nagedacht of ik het op dit forum zou melden.
Omdat ik van mening ben dat je het probleem het best kan oplossen onder betrokken partijen.
ik had in december online een bestelling geplaatst bij de shop.
2 dagen later (nadat ik hun telefonisch contacteerde) ontving ik pas de betaalgegevens. Diezelfde dag heb ik het bedrag overgeschreven.
Het was de bedoeling om de fles cadeau te geven voor de feestdagen.
Na de bestelling en betaling bleef het stil. Ik heb 2x gebeld en gemaild om te vragen of alles OK was en wanneer het pakket zou vertrekken.
Voor het trackingnummer heb ik nogmaals eens moeten bellen want dit werd niet automatisch verzonden per mail blijkbaar...
Daarop is het nog volledig fout gegaan bij de verzendfirma die ik -tig keer heb moeten bellen voor alles OK was.
De shop kon me hierbij niet helpen. Uiteindelijk heb ik de bestelling 16 dagen na het bestellen ontvangen!
Ik heb het volledig verhaal per mail gestuurd naar de shop met een vraag tot antwoord en of dit in de toekomst niet verholpen zou kunnen worden.
Ik heb van de betreffende shop en contactpersonen nooit meer iets vernomen.
Persoonlijk vind ik dit zeer negatieve service maar helaas kan je er als consument niets aan doen...
Je bent machteloos...