www.drankgigant.nl
- laddie teun
- Top bijdrager

Re: www.drankgigant.nl
Het staat er inderdaad anders nou.
Beter zo Jurgen
Beter zo Jurgen
0 x
Uw persoonlijk reisadviseur voor al uw reiswensen: http://www.thetravelclub.nl/teunvanwel
Whiskysamples: www.mywhiskysamples.com
-
Drankgigant
- (Whisky)Professional

Helemaal TOP !
0 x
The tools I need for my work are paper, tobacco, food, and a little whiskey. -William Faulkner
Omdat het leven al duur genoeg is: Naar DrankGigant, whisky's
-
johan brugge
- Forum goeroe

Allee vooruit. Is iedereen nu content?
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
johan brugge schreef:Allee vooruit. Is iedereen nu content?
Nee, ik niet, omdat men 'n discussie aangaat, waarbij niet echt man én paard worden genoemd, men draait om elkaar heen en er wordt niet goed verteld, wat nu precies de punten van irritatie/onjuistheid zijn, er wordt 'n beetje om de zaak heen gedraaid. Ik stel nu alleen maar vast, ik wijs niet met m'n vingertje, maar allee zeg, wees volwassen en neem je verantwoordelijkheid, we zijn hier toch allemaal volwassen mensen(alleen deze mensen drinken whisky, géén kinderen), dus gedraag je daar dan naar.
Opm.: Bovendien wil ik nog even opmerken, dat ik zelf regelmatig 'n flesje whisky koop bij 'n winkel, die niet de goedkoopste blijkt te zijn, maar waar ik gezellig en goed geholpen word, goede adviezen etc., met soms zelfs 'n heel klein beetje in 'n glas om uit te proberen en dan uiteindelijk besluit deze whisky daar te kopen.
Wij, whisky-aficionado's, whisky-liefhebbers en/of whisky-lovers of zelfs verzamelaars(die dus ook drinken!) moeten beslist niet in 'n groep terecht komen, waarover men later zegt, daar heb je die whisky-lui, die alles zo goedkoop mogelijk willen hebben.
Ik wil ook wel 'ns 'n fles 'n tientje goedkoper hebben(hollanders als we zijn), als die mogelijkheid zich voordoet, maar niet altijd en zeker niet ten koste van....(vult U dit zelf maar in).
0 x
I_SPEY schreef:Nee, ik niet, omdat men 'n discussie aangaat, waarbij niet echt man én paard worden genoemd, men draait om elkaar heen en er wordt niet goed verteld, wat nu precies de punten van irritatie/onjuistheid zijn, er wordt 'n beetje om de zaak heen gedraaid.
Als je kritiek hebt dat mensen niet echt man en paard noemen geef dan zelf het goede voorbeeld en verschuil je niet achter MEN.
Volgens mij ben ik (maar ook anderen) behoorlijk concreet (prijzen met voorbeelden, porti en afhalen) in dit topic.
Nadeel van dit soort topics is dat handelaren een te groot podium krijgen en ook nog eens een potje verplassen met elkaar gaan doen.
0 x
- laddie teun
- Top bijdrager

leek me toch ook dat ik duidelijk was...
stoorde me er aan dat er geclaimed werd de goedkoopste slijter te zijn volgens de consumentenbond. Terwijl dat niet juist was. That's all
stoorde me er aan dat er geclaimed werd de goedkoopste slijter te zijn volgens de consumentenbond. Terwijl dat niet juist was. That's all
0 x
Uw persoonlijk reisadviseur voor al uw reiswensen: http://www.thetravelclub.nl/teunvanwel
Eeeh... niet om het een-of-ander, maar...
In de mega banner op de website zie ik de claims nog staan. De uitspraak: "Drankgigant goedkoopste in gedistilleerde dranken !!!!!" klopt volgens mij wel, niet? Maar... daarnaast een gekopieerd (?
) plaatje van DirckIII over het percentage goedkoper tav Gall & Gall en de Mitra...?
Daar komt dan nog bij:

laddie teun schreef:Het staat er inderdaad anders nou.
Beter zo Jurgen
In de mega banner op de website zie ik de claims nog staan. De uitspraak: "Drankgigant goedkoopste in gedistilleerde dranken !!!!!" klopt volgens mij wel, niet? Maar... daarnaast een gekopieerd (?
Daar komt dan nog bij:
whiskysite schreef:Als de consument ziet dat drankgigant.nl plagiaat pleegt dan zullen ze het wel weer intrekken...
Zie:
http://www.vooreenmooiglas.nl/index.php ... aig&id=837
en
http://www.drankgigant.nl/a-14298217/is ... -cask-ltr-
Letterlijk een Copy/Paste... alleen schrijft dhr. van Zuylen de whisky naam wel goedEn dit geldt voor alle artikelen die ik net bekeken heb...

0 x
Net eens de hele discussie herbekeken, ik moet zeggen, als ik een fles Hazelburn 12 en een Bruichladdich Peat bestel bij drankgigant.nl komt mij dat +-10€ goedkoper uit dan als ik ze bestel bij jurgens whiskyhuis ( met gratis levering! )
Toch sterk me dunkt...
Eerst kijken wat Berlijn oplevert qua whisky-aanwinst, anders valt deze bestelling zeker te overwegen.

Toch sterk me dunkt...
Eerst kijken wat Berlijn oplevert qua whisky-aanwinst, anders valt deze bestelling zeker te overwegen.

0 x
-
Drankgigant
- (Whisky)Professional

Goedemorgen mede whisky liefhebbers,
Sinds kort help ik, Robert, Jurgen met de webshop en de marketing aspecten hiervan. We zijn (nog steeds) flink bezig om de webshop te verbeteren en om nog lagere prijzen te kunnen aanbieden dan we nu al doen. Nu is prijs natuurlijk niet alles en zijn we ook flink bezig om de service te verbeteren.
Voor vragen en feedback kunnen mensen nu ook terecht op onze Twitter en Facebook pagina! We zijn er nog allemaal maar net mee begonnen dus de pagina's zien er nog een beetje kaal uit maar we werken er elke dag hard aan om het te verbeteren. In de toekomst zullen hier unieke aanbiedingen op komen te staan en prijsvragen en dergelijke
Op het moment zijn we bijv. op zoek naar een leuke, nieuwe slogan voor de webshop en de winnaar kan een leuke goodie pack winnen van Heineken;

Uploaded with ImageShack.us
Dat is dan waar we op het moment mee bezig zijn, maar om "to the point" te komen; hebben jullie nog suggesties of op- en aanmerkingen voor de webshop? Feedback is altijd goed om te krijgen, positief of negatief, mits het onderbouwd is
Bedankt voor het lezen en we hopen je te mogen verwelkom op onze site of Facebook/Twitter pagina
Robert (DrankGigant)
Sinds kort help ik, Robert, Jurgen met de webshop en de marketing aspecten hiervan. We zijn (nog steeds) flink bezig om de webshop te verbeteren en om nog lagere prijzen te kunnen aanbieden dan we nu al doen. Nu is prijs natuurlijk niet alles en zijn we ook flink bezig om de service te verbeteren.
Voor vragen en feedback kunnen mensen nu ook terecht op onze Twitter en Facebook pagina! We zijn er nog allemaal maar net mee begonnen dus de pagina's zien er nog een beetje kaal uit maar we werken er elke dag hard aan om het te verbeteren. In de toekomst zullen hier unieke aanbiedingen op komen te staan en prijsvragen en dergelijke
Op het moment zijn we bijv. op zoek naar een leuke, nieuwe slogan voor de webshop en de winnaar kan een leuke goodie pack winnen van Heineken;
Dat is dan waar we op het moment mee bezig zijn, maar om "to the point" te komen; hebben jullie nog suggesties of op- en aanmerkingen voor de webshop? Feedback is altijd goed om te krijgen, positief of negatief, mits het onderbouwd is
Bedankt voor het lezen en we hopen je te mogen verwelkom op onze site of Facebook/Twitter pagina
Robert (DrankGigant)
0 x
The tools I need for my work are paper, tobacco, food, and a little whiskey. -William Faulkner
Drankgigant schreef:de winnaar kan een leuke goodie pack winnen van Heineken;
Opzich al een reden om niet mee te doen
Wellicht ook leuker om een Whisky-goodie pack samen te stellen gezien dit op het Whisky forum staat? 
0 x
- laddie teun
- Top bijdrager

zie op de Facebook pagina toch weer staan; "Consumentenbond: "goedkoopste slijterij in gedistilleerde dranken"
Jammer. Mijn menig daarvover mag inmiddels duidelijk zijn.
Maar veel succes!
Jammer. Mijn menig daarvover mag inmiddels duidelijk zijn.
Maar veel succes!
0 x
-
Drankgigant
- (Whisky)Professional

Op aanraden van JayDie, de winnaar mag kiezen tussen het Heineken pakket of dit whisky proef pakket. Voor de doorgewinterde expert zal het waarschijnlijk allemaal bekend zijn maar dan is het nog altijd leuk als cadeau
Bedenk een geniale slogan en win het volgende;

@ ladie teun, de afbeelding van de ConsumentenBond staat hieronder en heeft betrekking op gedistilleerde dranken. Let wel, dit is getest over 144 producten in september/december en betreft een gemiddelde prijs. Uiteraard zal niet elke fles goedkoper zijn dan bij een andere zaak, maar over de gehele lijn wel. Het vermelden waard is dat de afgelopen maanden de prijzen nog verder omlaag gedrukt zijn door verdere prijsafspraken met leveranciers en het drukken van de prijs op whisky's specifiek, wat voorheen nog niet gebeurd was.

De afbeelding spreekt voor zich en de wijze waarop de test is uitgevoerd (# slijteren, welke producten etc.) is niet aan ons als zelfstandige slijterij om te bepalen. ConsumentenGids geeft hier toch vrij duidelijk aan wat de rangorde is wanneer men puur en alleen kijkt naar prijs? Of ze dit moeten doen zal ik in het midden laten
Tot zover de reacties, tijd om het weekend goed in te luiden met enkele leuke aanbiedingen!
Doe je voordeel ermee en geniet ervan!

@ ladie teun, de afbeelding van de ConsumentenBond staat hieronder en heeft betrekking op gedistilleerde dranken. Let wel, dit is getest over 144 producten in september/december en betreft een gemiddelde prijs. Uiteraard zal niet elke fles goedkoper zijn dan bij een andere zaak, maar over de gehele lijn wel. Het vermelden waard is dat de afgelopen maanden de prijzen nog verder omlaag gedrukt zijn door verdere prijsafspraken met leveranciers en het drukken van de prijs op whisky's specifiek, wat voorheen nog niet gebeurd was.

De afbeelding spreekt voor zich en de wijze waarop de test is uitgevoerd (# slijteren, welke producten etc.) is niet aan ons als zelfstandige slijterij om te bepalen. ConsumentenGids geeft hier toch vrij duidelijk aan wat de rangorde is wanneer men puur en alleen kijkt naar prijs? Of ze dit moeten doen zal ik in het midden laten
Tot zover de reacties, tijd om het weekend goed in te luiden met enkele leuke aanbiedingen!
Doe je voordeel ermee en geniet ervan!

Laatst gewijzigd door Piet op 15 Apr 2011, 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: URL gecorrigeerd
Reden: URL gecorrigeerd
0 x
- laddie teun
- Top bijdrager

Drankgigant schreef:
De afbeelding spreekt voor zich en de wijze waarop de test is uitgevoerd (# slijteren, welke producten etc.) is niet aan ons als zelfstandige slijterij om te bepalen. ConsumentenGids geeft hier toch vrij duidelijk aan wat de rangorde is wanneer men puur en alleen kijkt naar prijs? Of ze dit moeten doen zal ik in het midden laten![]()
Inderdaad de afbeelding spreekt voor zich. Drankgigant is samen met Dirk de op een na goedkoopste uit de test. Niet DE goedkoopste. Maar goed die discussie hoeft van miet meer hoor
0 x
Re: TIP! In de aanbieding...
Uit TIP! In de aanbieding...
Proficiat! Leuke aanbiedingen heb je weer
Drankgigant schreef:Trots als we zijn hebben we onze 1e winkel geopend in Oost-Souburg!
Proficiat! Leuke aanbiedingen heb je weer
0 x