Hey Matti, wat een mooie tool zeg, zeker voor een beginneling als ik!!!
eens een 8-tal flessen opgegeven, en inderdaad, drankdozijn springt er wel boven uit zet! Waren 30 euro goedkoper op 8 flessen dan drankgigant, en eigenlijk was het meer dan 40 euro, want de vergelijker geeft 80 euro weer voor een fles talisker 18 bij drankdozijn, terwijl ze voor 67,75 euro de deur uit gaan! Misschien een snelle aanpassing door drankdozijn? Dus 40+ euro op een basisbestelling van 8 flessen (prijs ingegeven was rond de 328 euro tgo Drankgigant 2de goedkoopste met 370 euro) levert je zo maar eventjes bijna 2 standaard flessen op, of een gratis fles a'bunadh
In ieder geval, mijn proeflijstje voor het Gents Whiskyfestival is af, en van zodra ik kan gaat de bestelling via drankdozijn hopelijk op de drempel verschijnen. Enige minpuntje vanuit klantenperspectief is dat bij drankdozijn flessen die mijn aandacht trekken zoals de glendronach 15yo the revival er niet op staan... dan zou het helemaal koekenbak zijn! Ik moet trouwens ook laten afleveren ergens in een shop in sluis, aangezien ik niet van Nederland ben (maar Bruggeling zijnde is dat slechts 15km, dus behoorlijk gewoontjes)