IB: The Ultimate, Spirit of Scotland, whiskyworld.nl, v Wees
Re: IB: The Ultimate, Spirit of Scotland, whiskyworld.nl, v Wees
Naast de Tamdhu had ik zaterdag ook nog een Bunna geproefd, waarvan helaas de foto mislukt was.
Dus maar even bellen en mailen met van Wees, en op beide kreeg ik zeer goed antwoord en hulp.
Ze hebben dus ook prima service!
Dus maar even bellen en mailen met van Wees, en op beide kreeg ik zeer goed antwoord en hulp.
0 x
-
- Top bijdrager
Rien68 schreef:Naast de Tamdhu had ik zaterdag ook nog een Bunna geproefd, waarvan helaas de foto mislukt was.
Wat vond je van de Bunna? Heb getwijfeld om deze aan te schaffen. Het gaat om de 9yo toch he?
0 x
Mvamelsfort schreef:Rien68 schreef:Naast de Tamdhu had ik zaterdag ook nog een Bunna geproefd, waarvan helaas de foto mislukt was.
Wat vond je van de Bunna? Heb getwijfeld om deze aan te schaffen. Het gaat om de 9yo toch he?
Op het festival hadden ze de 6 jarige. Beviel mij goed, vandaar ook dat ik m besteld heb.
1 x
-
- Top bijdrager
Zat een beetje te kijken naar de verschillende glenlivet bottelingen en nu zie ik dat er erg veel kleurverschil is in de 4 reeds uitgebrachte versies. Iemand toevallig een vergelijkend waren onderzoek gehad en is er een aanwijsbare reden hiervoor? Natuurlijk is ieder vat verschillend maar ik kom niet verder als cask type : first fill sherry butt.
0 x
- defeatless
- Moderator
Mvamelsfort schreef:Zat een beetje te kijken naar de verschillende glenlivet bottelingen en nu zie ik dat er erg veel kleurverschil is in de 4 reeds uitgebrachte versies. Iemand toevallig een vergelijkend waren onderzoek gehad en is er een aanwijsbare reden hiervoor? Natuurlijk is ieder vat verschillend maar ik kom niet verder als cask type : first fill sherry butt.
Wat jij zegt: elk vat is verschillend. Zeker als het non-colour is dan zie je puur en alleen de invloed van het hout. Leeftijd scheelt ook, over het algemeen wordt oudere whisky donkerder dan zijn jongere zusters (als je een zelfde vattype neemt).
1 x
Als je voor de shop staat denk je van, nee is dit het nu, klein winkeltje.
Een binnen denk je daar net iets anders over!
Zeer vriendelijke bediening.
Net aanbod met natuurlijk vooral hun eigen bottelingen en de merken en bottelaars die zij importeren.
Er staan nog enkele pareltjes tussen, maar ook hier is de prijs navenant.
Een binnen denk je daar net iets anders over!
Zeer vriendelijke bediening.
Net aanbod met natuurlijk vooral hun eigen bottelingen en de merken en bottelaars die zij importeren.
Er staan nog enkele pareltjes tussen, maar ook hier is de prijs navenant.
0 x
PS: voor de liefhebbers nog vergeten.
Aangezien zij importeur zijn voor G&M nog oude Glen Grant en oude Strathisla bottelingen te verkrijgen.
Helaas aan de prijzen van 2015.
Aangezien zij importeur zijn voor G&M nog oude Glen Grant en oude Strathisla bottelingen te verkrijgen.
Helaas aan de prijzen van 2015.
0 x
Ik lees net dat de 1000e Ultimate eraan zit te komen, een Glenturret 1989 á 215,-
Maar waar ik meer van schrik: Het blijkt tevens de állerlaatste The Ultimate botteling te zijn
<EDIT> Misschien toch ook wel weer niet, het betreffende zinnetje lijkt inmiddels weer uit het bericht te zijn verwijderd. We gaan het afwachten de komende tijd...
<EDIT 2> Het was echt een verkeerd geformuleerde tekst, bedoeld werd dat het de laatste Ultimate in een kistje is. De gewone Ultimate reeks stopt dus NIET
.
Maar waar ik meer van schrik: Het blijkt tevens de állerlaatste The Ultimate botteling te zijn

<EDIT> Misschien toch ook wel weer niet, het betreffende zinnetje lijkt inmiddels weer uit het bericht te zijn verwijderd. We gaan het afwachten de komende tijd...
<EDIT 2> Het was echt een verkeerd geformuleerde tekst, bedoeld werd dat het de laatste Ultimate in een kistje is. De gewone Ultimate reeks stopt dus NIET

10 x
Dre schreef:Ik lees net dat de 1000e Ultimate eraan zit te komen, een Glenturret 1989 á 215,-
Mijn lieve hartje stopte er even mee. Dank voor je edits

2 x
There is more to the picture than meets the eye (NY on HH, MM)
- SecondHandPants
- Senior
Hoe blijven jullie eigenlijk op de hoogte van de nieuwste vW bottelingen? Is er een mailinglijst ergens?
0 x
SecondHandPants schreef:Hoe blijven jullie eigenlijk op de hoogte van de nieuwste vW bottelingen? Is er een mailinglijst ergens?
Niet dat ik weet, een mailinglist. Ik hoop zoveel mogelijk op de hoogte te blijven via o.a. diverse Facebookpagina's (waaronder die van Van Wees zelf).
1 x
- SecondHandPants
- Senior
Dre schreef:SecondHandPants schreef:Hoe blijven jullie eigenlijk op de hoogte van de nieuwste vW bottelingen? Is er een mailinglijst ergens?
Niet dat ik weet, een mailinglist. Ik hoop zoveel mogelijk op de hoogte te blijven via o.a. diverse Facebookpagina's (waaronder die van Van Wees zelf).
Thanks. Als facebookloos individu (wat ik verder overigens iedereen van harte kan aanraden) wordt het misschien lastig dan. Vaak kom ik er laat achter en zie ik hier een interessante botteling die dan in de praktijk alweer uitverkocht is. Oh well, uiteindelijk ook geen ramp.

0 x
- edwinedje
- Forum goeroe
SecondHandPants schreef:Dre schreef:SecondHandPants schreef:Hoe blijven jullie eigenlijk op de hoogte van de nieuwste vW bottelingen? Is er een mailinglijst ergens?
Thanks. Als facebookloos individu (wat ik verder overigens iedereen van harte kan aanraden) wordt het misschien lastig dan. Vaak kom ik er laat achter en zie ik hier een interessante botteling die dan in de praktijk alweer uitverkocht is. Oh well, uiteindelijk ook geen ramp.
Ook op Instagram en Twitter te volgen ... of als je van email houd; schrijf je je gewoon in op de Nieuwsbrief.
Ik kan echter niet bevestigen of die melding maakt van aankomende bottelingen.
Of je maakt de website je startpagina; https://www.whiskyworld.nl/

0 x

Ik wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}
Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}
- Petrovitski
- Senior
de 1000ste van Ultimate is bekend
Na alle redelijk geprijsde flesjes tot nog toe, hebben ze toch besloten af te sluiten met een knaller.
De 1000ste is een Glenturret van 30! jaar oud.
Deze gaat dus niet onder de 100 euro zijn...
https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/149799/glenturret-1989-vw
De 1000ste is een Glenturret van 30! jaar oud.
Deze gaat dus niet onder de 100 euro zijn...
https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/149799/glenturret-1989-vw
0 x