Een mooi trio waarbij de Girvan misschien wel het meest verrassend is: bijna vijf jaar in een octave en toch is het een goede whisky
The Whiskydudes
Re: The Whiskydudes
En hier alvast mijn review van de komende drie releases: https://wordsofwhisky.com/girvan-2006-m ... iskydudes/
Een mooi trio waarbij de Girvan misschien wel het meest verrassend is: bijna vijf jaar in een octave en toch is het een goede whisky
14 x
thijs100 schreef:En hier alvast mijn review van de komende drie releases: https://wordsofwhisky.com/girvan-2006-m ... iskydudes/
Mooie review Thijs!
Ik ben vooral erg benieuwd naar de Miltonduff. Maar stiekem gewoon alledrie
Succes met de laatste loodjes Edwin!
2 x
- HammerHead
- Whisk(e)y goeroe

Ook maar even een reply op de nieuwsbrief gedaan.
Minder whisky kopen is tenslotte een belangrijk streven bij mij, lukt alleen zo slecht.
Minder whisky kopen is tenslotte een belangrijk streven bij mij, lukt alleen zo slecht.

5 x
- Japie Krekel
- Senior

Ik heb deze 3 flessen een paar weken geleden al gereserveerd bij Vinabc (Cor)
Misschien dat ik een klein beetje in aanzien stijg bij Edwin
Misschien dat ik een klein beetje in aanzien stijg bij Edwin
2 x
Lijkt mij een spannend moment zo’n release. Eerste reviews beloven in ieder geval veel moois. Suc6
1 x
Ik heb toevallig hun Glentauchers in het glas nu, ongekende fruitbom! Als de nieuwe releases dezelfde kwaliteit hebben, zit dat wel snor.
2 x
- Erik1908
- Top bijdrager

Ben zeer benieuwd naar de Miltonduff en de Girvan. Die laatste schaf ik sowieso aan.
Trouwens; zeer chique etiketten! Hoewel ik de labels van de vorige Girvan en Tauchers ook geweldig vond. Een soort middelvinger naar de gevestigde orde zeg maar (in mijn ogen dan).
Succes met de release.
Trouwens; zeer chique etiketten! Hoewel ik de labels van de vorige Girvan en Tauchers ook geweldig vond. Een soort middelvinger naar de gevestigde orde zeg maar (in mijn ogen dan).
Succes met de release.
1 x
Ben ook erg benieuwd naar die Miltonduff. Die gaat er ook zeker komen als ik niet te laat ben. 

1 x
jullie vergeten allemaal de fettercairn... een heerlijk zachte frisse whisky met gekookt zomerfruit en een mooi ondersteunend bittertje
3 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Whisky.jos schreef:Ben ook erg benieuwd naar die Miltonduff. Die gaat er ook zeker komen als ik niet te laat ben.
Ik ga er vanuit dat het niet allemaal FOMO XL is en dat het niet bij alle partners binnen een dag weg is. Ik hoop het niet tenminste.
En naast partners die zowel on - als offline werken zitten er bewust een aantal partners tussen die uitsluitend off-line werken. Dan moet je er wat meer voor doen, maar wat meer moeite kost om te bemachtigen geeft vaak meer voldoening als die vent van Post.NL die het brengt. Bovendien heeft die geen whisky gevulde bonbons bij zich...
9 x
Oogadal schreef:Whisky.jos schreef:Ben ook erg benieuwd naar die Miltonduff. Die gaat er ook zeker komen als ik niet te laat ben.
Ik ga er vanuit dat het niet allemaal FOMO XL is en dat het niet bij alle partners binnen een dag weg is. Ik hoop het niet tenminste.
En naast partners die zowel on - als offline werken zitten er bewust een aantal partners tussen die uitsluitend off-line werken. Dan moet je er wat meer voor doen, maar wat meer moeite kost om te bemachtigen geeft vaak meer voldoening als die vent van Post.NL die het brengt. Bovendien heeft die geen whisky gevulde bonbons bij zich...
Reuver is dichtbij Edwin
1 x
- HammerHead
- Whisk(e)y goeroe

Whiskydudes schreef:Gefeliciteerd, je bent één van de 12 kopers van de Whiskydudes early bird pre order deal!
Volgende week maar eens langs Van Zuylen dan.

5 x
- edwinedje
- Forum goeroe

Whiskydudes schreef:Gefeliciteerd, je bent één van de 12 kopers van de Whiskydudes early bird pre order deal!
Volgende week maar eens langs Slijterij Vonk dan.

6 x
/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsIk wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}
Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}
Volgende week maar eens langs Whiskybase dan.

7 x