hjkuijken schreef:Groupon actie van Drinkzz:
https://www.groupon.nl/deals/drinkzz-nl-7
Waardebon €25 voor €10 en €50 voor €25
Doe er je voordeel mee!
En dan uit 9 whiskies kunnen kiezen
hjkuijken schreef:Groupon actie van Drinkzz:
https://www.groupon.nl/deals/drinkzz-nl-7
Waardebon €25 voor €10 en €50 voor €25
Doe er je voordeel mee!

Cor - Vinabc schreef:Maak er niet uit op dat je maar 1 kadobon per keer mag gebruiken. Kan aan mij liggen, maar volgens mij is het dan goedkoper om twee bonnen van €25 te nemen.

Cor - Vinabc schreef:Maak er niet uit op dat je maar 1 kadobon per keer mag gebruiken. Kan aan mij liggen, maar volgens mij is het dan goedkoper om twee bonnen van €25 te nemen.

Dre schreef:Cor - Vinabc schreef:Maak er niet uit op dat je maar 1 kadobon per keer mag gebruiken. Kan aan mij liggen, maar volgens mij is het dan goedkoper om twee bonnen van €25 te nemen.
Toch wel (of ze hebben het naderhand toegevoegd, weet ik niet), dit staat (o.a.) in de Voorwaarden:
"Aankoop: maximaal 1 groupon per adres te gebruiken"
Twee bonnen van 10 euro gaat dus niet werken. Bovendien moet je bij een bon van 10 (=25) voor minimaal 40 euro bestellen, bij een bon van 25 (=50) voor minimaal 75 euro.
Kan het nog steeds lonend zijn hoor, maar er zal dus zelf wel iets meer 'bijgelegd' moeten worden.
mikegerards schreef:Dre schreef:Cor - Vinabc schreef:Maak er niet uit op dat je maar 1 kadobon per keer mag gebruiken. Kan aan mij liggen, maar volgens mij is het dan goedkoper om twee bonnen van €25 te nemen.
Toch wel (of ze hebben het naderhand toegevoegd, weet ik niet), dit staat (o.a.) in de Voorwaarden:
"Aankoop: maximaal 1 groupon per adres te gebruiken"
Twee bonnen van 10 euro gaat dus niet werken. Bovendien moet je bij een bon van 10 (=25) voor minimaal 40 euro bestellen, bij een bon van 25 (=50) voor minimaal 75 euro.
Kan het nog steeds lonend zijn hoor, maar er zal dus zelf wel iets meer 'bijgelegd' moeten worden.
in beide gevallen leg je minimaal 50 bij dus dat is hetzelfde alleen krijg je meer voor die €50

mikegerards schreef:ik bedoelde als je 2x€10 bonnen pakte vs de €25 bon.
Bij 2x€10 moet je nl voor 80 bestellen en betaal je 80-50 (coupon)+20 (kosten van coupon)=50
Bij 1x€25 moet je voor 75 bestellen en betaal je 75-50+25=50

Nederland-paraat schreef:Mocht je die bon willen inwisselen voor een flesje wijn.
De black friday deal (wijn enz. -20%, helaas geen whisky) is in de mail; KORTINGSCODE: BLACK

Dre schreef:mikegerards schreef:ik bedoelde als je 2x€10 bonnen pakte vs de €25 bon.
Bij 2x€10 moet je nl voor 80 bestellen en betaal je 80-50 (coupon)+20 (kosten van coupon)=50
Bij 1x€25 moet je voor 75 bestellen en betaal je 75-50+25=50
Ah oké, dan snap ik 'm weer![]()
Alleen dan is die eerste optie eigenlijk géén optie denk ik, want volgens de voorwaarden mag je maar één bon gebruiken per adres.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten