van Zuylen -vooreenmooiglas.nl - whiskyvanzuylen.nl

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
Erik1908
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: van Zuylen -vooreenmooiglas.nl - whiskyvanzuylen.nl

Ongelezen berichtdoor Erik1908 » 09 Jun 2017, 21:50

FGG schreef:Even hier op inhakend: ik heb nu 2x iets besteld bij Van Zuylen, online, en beide keren uitstekend verzorgd: bevestiging van bestelling en verzending, goed verpakt, snel verzonden en goede prijzen.

:goedgedaan

Eens, die ervaring heb ik zeker ook. Maar ook met: Whisky-on-line, D12 en Whiskysite. :goedgedaan
0 x
Days up and down they come, like rain on a conga drum. Forgotten most, remember some but don't turn none away (Townes van Zandt).
Afbeelding

DavidH.
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor DavidH. » 01 Okt 2017, 19:59

Meerdere keren bij van Zuylen besteld, top verpakt, snelle levering en een heel mooi bestellingssysteem dat je een bevestiging krijgt indien op voorraad. Kunnen sommigen inderdaad nog wat van leren met mislukte orders wat ik al een paar keer hier heb gelezen.
En een hele fijne overzichtelijke website, ik check daar altijd nieuwe of verwachte flesjes :)
1 x
"Too much of anything is bad, but too much of good whisky is barely enough"

Beschikbare flessen: https://www.whiskybase.com/profile/davidh/collection

JacobaEd
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor JacobaEd » 06 Okt 2017, 17:46

DavidH. schreef:Meerdere keren bij van Zuylen besteld, top verpakt, snelle levering en een heel mooi bestellingssysteem dat je een bevestiging krijgt indien op voorraad. Kunnen sommigen inderdaad nog wat van leren met mislukte orders wat ik al een paar keer hier heb gelezen.
En een hele fijne overzichtelijke website, ik check daar altijd nieuwe of verwachte flesjes :)

mee eens, top zaak
1 x

Nickolaas
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 04 Jan 2018, 15:10

Vandaag topervaring bij Van Zuylen! Eergisteren een paar flessen besteld, trof ik zojuist als extraatje het boek 'Bourbon & Blues' van Offringa in de doos aan!
1 x
Afbeelding

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”