www.drinkzz.nl
- Whisky-ettenleur
- Top bijdrager

Re: www.drinkzz.nl
Zaterdagavond 3 flesjes besteld: een edradour 12yo caledonia, een glenfarclas 8yo en een flesje oloroso sherry. Die laatste vooral omdat ik toch wel eens wil proeven hoe dat spul uit die vaten smaakt waar whisky zo lekker op rijpt. En omdat ik vaak lees dat de sherry vaten opraken, en je de sherry dus bij je op sherry gerijpte whisky moet kopen om de lege sherryvaten weer aan te vullen
Alles vandaag keurig geleverd (geen post nl hier op zo en ma), met kokers, handgeschreven kaartje, uitgebreide beschrijving van de sherry, en het belangrijkste: 20 euro korting
Alles vandaag keurig geleverd (geen post nl hier op zo en ma), met kokers, handgeschreven kaartje, uitgebreide beschrijving van de sherry, en het belangrijkste: 20 euro korting
1 x
-
freddievtb
- Senior

ik zie het aantal flessen omlaag gaan, was ruim in de 50, nu 32 .... zijn ze voorraad aan het opmaken? 
0 x
freddievtb schreef:ik zie het aantal flessen omlaag gaan, was ruim in de 50, nu 32 .... zijn ze voorraad aan het opmaken?
Of hun voorraadbeheer was niet berekend op een vermelding op een forum voor whiskyfreaks..
0 x
Ik denk het laatste.... Nu zelfs naar 28. Het zal vast wel weer een keer aangevuld gaan worden. De omzet zal in ieder geval flink
omhoog zijn gegaan.
omhoog zijn gegaan.
0 x
Aan het handschrift te zien heeft Jan al flink genoeg van de handgeschreven kaartjes. 

1 x
- Whisky-ettenleur
- Top bijdrager

Harrie schreef:freddievtb schreef:ik zie het aantal flessen omlaag gaan, was ruim in de 50, nu 32 .... zijn ze voorraad aan het opmaken?
Of hun voorraadbeheer was niet berekend op een vermelding op een forum voor whiskyfreaks..
En op Facebook

0 x
-
Cor - Vinabc
- (Whisky)Professional

braamr schreef:Ik denk het laatste.... Nu zelfs naar 28. Het zal vast wel weer een keer aangevuld gaan worden. De omzet zal in ieder geval flink
omhoog zijn gegaan.
De omzet wel, maar de winst......
0 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.
- TurboMcKwek
- Forum goeroe

Cor - Vinabc schreef:De omzet wel, maar de winst......
Eerst een groot klantenbestand aanleggen, de winst kom daarna vanzelf.. Bij http://www.drinkzz.nl snappen ze het als geen ander
!Net als dat jij Cor hier geliefd bent!
0 x
2 ∞ & →
squaadgras schreef:Cor - Vinabc schreef:De omzet wel, maar de winst......
Eerst een groot klantenbestand aanleggen, de winst kom daarna vanzelf.. Bij http://www.drinkzz.nl snappen ze het als geen ander!
Net als dat jij Cor hier geliefd bent!
Er moet toch wel wat te kopen zijn; aantal flessen whisky neemt nu wel heel erg af.
0 x
Ik denk ook dat ze op dit moment gewoon bezig zijn om klanten te trekken. Winst zal er niet gemaakt worden maar je krijgt inderdaad wel een grote groep (tevreden) klanten. De vraag is of straks al de 20 Euro korting weg valt er nog mensen over blijven die bestellen. Het leuke vind ik wel de combinatie met tapas, kaas en dat soort dingen waardoor je wellicht wel voor 50 Euro wil gaan bestellen.
Dat van die Whisky''s zullen ze vast wel weer gaan aanvullen. Denk echt dat ze niet voorbereid zijn geweest op een dergelijke hoeveelheid flessen die het magazijn hebben verlaten. Misschien houden ze bewust wel de webshop een beetje leeg zodat ze niet nog meer onder de inkoop moeten weg doen. Ik weet het ook niet....
Dat van die Whisky''s zullen ze vast wel weer gaan aanvullen. Denk echt dat ze niet voorbereid zijn geweest op een dergelijke hoeveelheid flessen die het magazijn hebben verlaten. Misschien houden ze bewust wel de webshop een beetje leeg zodat ze niet nog meer onder de inkoop moeten weg doen. Ik weet het ook niet....
0 x
- Whisky-ettenleur
- Top bijdrager

Ik verwacht wel een terugval in klanten (die whisky kopen), of het assortiment moet breder/groter gaan worden...
0 x
Whisky-ettenleur schreef:Ik verwacht wel een terugval in klanten (die whisky kopen), of het assortiment moet breder/groter gaan worden...
En wat goedkoper. Want zónder die 20 euro korting zijn veel whisky's toch wel een stuk duurder dan bij concurrerende webwinkels, zelfs mét verzendkosten.
Maar goed, je moet érgens beginnen he, ik ga ze in ieder geval wel in de gaten houden voortaan.
0 x
- Whisky-ettenleur
- Top bijdrager

Dre schreef:Whisky-ettenleur schreef:Ik verwacht wel een terugval in klanten (die whisky kopen), of het assortiment moet breder/groter gaan worden...
En wat goedkoper. Want zónder die 20 euro korting zijn veel whisky's toch wel een stuk duurder dan bij concurrerende webwinkels, zelfs mét verzendkosten.
Maar goed, je moet érgens beginnen he, ik ga ze in ieder geval wel in de gaten houden voortaan.
Inderdaad!

0 x
Groupon actie van Drinkzz:
https://www.groupon.nl/deals/drinkzz-nl-7
Waardebon €25 voor €10 en €50 voor €25
Doe er je voordeel mee!
https://www.groupon.nl/deals/drinkzz-nl-7
Waardebon €25 voor €10 en €50 voor €25
Doe er je voordeel mee!
0 x