IB: Cadenhead

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
Gebruikersavatar
Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3103
Lid geworden op: 14 Sep 2011, 11:59
Locatie: Middelharnis (G-O)

Re: IB: Cadenhead

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 17 Apr 2024, 15:27

De laatste club botteling was een 25yo Burnside. Leek mij wel interessant, zeker voor die prijs......
totdat ik zag dat het maar een 35cl flesje was :HitHead
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3109
Lid geworden op: 20 Dec 2014, 01:39
Locatie: Fryslân

Re: IB: Cadenhead

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 17 Apr 2024, 17:34

Fat Bastard! schreef:Geen recente ervaring.
In 2018 lid geworden voor een eenmalig bedrag (weet niet meer hoeveel).
Eigenlijk heeft het alleen nut als je er regelmatig naartoe gaat, je hoeft dan als lid niet (volledig) te betalen voor een tour en tasting.


50 pond. Ieder jaar 2 x gratis entree, of als je met iemand gaat 1x per jaar gratis voor beiden.
2 x

Iain87
Senior
Senior
Berichten: 338
Lid geworden op: 13 Jun 2023, 09:53
Locatie: Noord Holland

Re: IB: Cadenhead

Ongelezen berichtdoor Iain87 » 18 Apr 2024, 17:46

Rien68 schreef:
Fat Bastard! schreef:Geen recente ervaring.
In 2018 lid geworden voor een eenmalig bedrag (weet niet meer hoeveel).
Eigenlijk heeft het alleen nut als je er regelmatig naartoe gaat, je hoeft dan als lid niet (volledig) te betalen voor een tour en tasting.


50 pond. Ieder jaar 2 x gratis entree, of als je met iemand gaat 1x per jaar gratis voor beiden.


Ik heb van ze begrepen dat je de gratis warehouse tasting uit je lidmaatschap alleen voor jezelf kunt gebruiken en dus niet aan iemand anders kan 'geven' die met je mee is.
0 x

Gebruikersavatar
Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3109
Lid geworden op: 20 Dec 2014, 01:39
Locatie: Fryslân

Re: IB: Cadenhead

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 18 Apr 2024, 18:24

Iain87 schreef:Ik heb van ze begrepen dat je de gratis warehouse tasting uit je lidmaatschap alleen voor jezelf kunt gebruiken en dus niet aan iemand anders kan 'geven' die met je mee is.


Het werd mij zonder te vragen aangeboden, omdat ik niet uit de UK kom
1 x

Gebruikersavatar
Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3103
Lid geworden op: 14 Sep 2011, 11:59
Locatie: Middelharnis (G-O)

Re: IB: Cadenhead

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 21 Apr 2024, 12:17

Rien68 schreef:
Iain87 schreef:Ik heb van ze begrepen dat je de gratis warehouse tasting uit je lidmaatschap alleen voor jezelf kunt gebruiken en dus niet aan iemand anders kan 'geven' die met je mee is.


Het werd mij zonder te vragen aangeboden, omdat ik niet uit de UK kom


Bij ons (2019 al weer :roll: ) ook. Waren met z'n vieren. Twee hadden lidmaatschap, maar ze vroegen hoe groot de kans was dat we dat jaar nog een keer zouden komen en toen mochten de andere twee ook gratis mee.
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3109
Lid geworden op: 20 Dec 2014, 01:39
Locatie: Fryslân

Re: IB: Cadenhead

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 21 Apr 2024, 18:45

Fat Bastard! schreef:
Rien68 schreef:
Iain87 schreef:Ik heb van ze begrepen dat je de gratis warehouse tasting uit je lidmaatschap alleen voor jezelf kunt gebruiken en dus niet aan iemand anders kan 'geven' die met je mee is.


Het werd mij zonder te vragen aangeboden, omdat ik niet uit de UK kom


Bij ons (2019 al weer :roll: ) ook. Waren met z'n vieren. Twee hadden lidmaatschap, maar ze vroegen hoe groot de kans was dat we dat jaar nog een keer zouden komen en toen mochten de andere twee ook gratis mee.


Precies dat :goedgedaan
0 x


Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten