totdat ik zag dat het maar een 35cl flesje was


Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 17 Apr 2024, 15:27

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 17 Apr 2024, 17:34
Fat Bastard! schreef:Geen recente ervaring.
In 2018 lid geworden voor een eenmalig bedrag (weet niet meer hoeveel).
Eigenlijk heeft het alleen nut als je er regelmatig naartoe gaat, je hoeft dan als lid niet (volledig) te betalen voor een tour en tasting.
Ongelezen berichtdoor Iain87 » 18 Apr 2024, 17:46
Rien68 schreef:Fat Bastard! schreef:Geen recente ervaring.
In 2018 lid geworden voor een eenmalig bedrag (weet niet meer hoeveel).
Eigenlijk heeft het alleen nut als je er regelmatig naartoe gaat, je hoeft dan als lid niet (volledig) te betalen voor een tour en tasting.
50 pond. Ieder jaar 2 x gratis entree, of als je met iemand gaat 1x per jaar gratis voor beiden.
Ongelezen berichtdoor Rien68 » 18 Apr 2024, 18:24
Iain87 schreef:Ik heb van ze begrepen dat je de gratis warehouse tasting uit je lidmaatschap alleen voor jezelf kunt gebruiken en dus niet aan iemand anders kan 'geven' die met je mee is.

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 21 Apr 2024, 12:17
Rien68 schreef:Iain87 schreef:Ik heb van ze begrepen dat je de gratis warehouse tasting uit je lidmaatschap alleen voor jezelf kunt gebruiken en dus niet aan iemand anders kan 'geven' die met je mee is.
Het werd mij zonder te vragen aangeboden, omdat ik niet uit de UK kom
Ongelezen berichtdoor Rien68 » 21 Apr 2024, 18:45
Fat Bastard! schreef:Rien68 schreef:Iain87 schreef:Ik heb van ze begrepen dat je de gratis warehouse tasting uit je lidmaatschap alleen voor jezelf kunt gebruiken en dus niet aan iemand anders kan 'geven' die met je mee is.
Het werd mij zonder te vragen aangeboden, omdat ik niet uit de UK kom
Bij ons (2019 al weer) ook. Waren met z'n vieren. Twee hadden lidmaatschap, maar ze vroegen hoe groot de kans was dat we dat jaar nog een keer zouden komen en toen mochten de andere twee ook gratis mee.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

