turfsmurf schreef:EDIT: hier stond iets doms...
Staat nog wel in een ander citaat
Ik vond het wel interessant en was al afgehaakt en geloofde je al 
turfsmurf schreef:EDIT: hier stond iets doms...
Ik vond het wel interessant en was al afgehaakt en geloofde je al 
Tomcat schreef:Drankgigant heeft sinds vanmiddag de Talisker 10yo in de aanbieding van €26,95 voor €24,95. Drankvinder heeft de Talisker bij Drankgigant nog voor de normale prijs van €26,95 staan. Daar zit je €2,- verschil.
Matti schreef:Tomcat schreef:Drankgigant heeft sinds vanmiddag de Talisker 10yo in de aanbieding van €26,95 voor €24,95. Drankvinder heeft de Talisker bij Drankgigant nog voor de normale prijs van €26,95 staan. Daar zit je €2,- verschil.
Check, dat is het verschil inderdaad. De prijsupdate voor de shops die mij niet zelf hun prijzen doorgeven draait 's nachts, dus vanaf morgenochtend klopt het weer
On a related note: probeer nog maar eens te vergelijken, je krijgt nu alle winkels te zien die ex aequo eindigen. Als dat geen snelle bugfix is dan weet ik 't ook niet meer
Matti schreef:Wat staat er op het whisky verlanglijstje voor 2014 ?
- Meer distillerykarakters leren kennen
- In ieder geval één, maar misschien wel twee keer naar Schotland
- Uitbreiding van DrankVinder
- Een spannend nieuw whisky-gerelateerd project waar ik nog helemaal niets over wil (en kan) zeggen
whiksy schreef:Het lijkt mij fijn een persoonlijk lijstje bij Drankvinder te kunnen maken. Dat ik (na inloggen of zo) meteen zie wat de scherpste prijzen van mijn favoriete dranken zijn.
Voor de mobiele versie mis ik nu een paar dingen die ik op de volledige site regelmatig gebruik:
- Vinkje om alle prijswijzigingen te zien;
- Selecteren op soort drank (Blend, Malt, Bourbon enz).
Maar los van dat, het is een fijne site waar ik dagelijks rondsnuffel!

Matti schreef:En dan is daar die andere richtingMet gepaste trots presenteer ik u: DrankVinder 2.5
Kort samengevat: 9 nieuwe dranksoorten, 700 nieuwe bottelingen, een nieuwe prijsontwikkeling-weergave en een heleboel werk achter de schermen.
Nu dus met recht DrankVinder
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten