Perfectewhisky.nl
Re: Perfectewhisky.nl
Beste Allemaal,
Ik heb net contact gehad met Matthijs over de onrust over onze webshop, Ik heb inderdaad gereageerd op de opmerkingen over onze webshop. Tenslotte staat inderdaad alles netjes vermeld ( zoals contact-winkel-telefoon nummer enz). En wij hebben zelfs een winkel tegenwoordig, waar dezelfde prijzen gelden als op onze site! Dus de opmerkingen "dat het niet betrouwbaar is" Hoop ik zo weg te nemen. Tenslotte wil ik mooie whisky's aanbieden voor scherpe prijzen! Dus ik hoop dat alle argwaan heb weg genomen over onze webshop, mocht iemand vragen hebben stuur dan gerust een mail naar info@perfectewhisky.nl of kom eens langs in onze winkel!
Nick Stalpers
Directie www.perfectewhisky.nl
Ik heb net contact gehad met Matthijs over de onrust over onze webshop, Ik heb inderdaad gereageerd op de opmerkingen over onze webshop. Tenslotte staat inderdaad alles netjes vermeld ( zoals contact-winkel-telefoon nummer enz). En wij hebben zelfs een winkel tegenwoordig, waar dezelfde prijzen gelden als op onze site! Dus de opmerkingen "dat het niet betrouwbaar is" Hoop ik zo weg te nemen. Tenslotte wil ik mooie whisky's aanbieden voor scherpe prijzen! Dus ik hoop dat alle argwaan heb weg genomen over onze webshop, mocht iemand vragen hebben stuur dan gerust een mail naar info@perfectewhisky.nl of kom eens langs in onze winkel!
Nick Stalpers
Directie www.perfectewhisky.nl
0 x
Nick003 schreef:Beste Allemaal,
Nick Stalpers
Directie http://www.perfectewhisky.nl
wel heel misleidend en sowieso fout dat je dan eerst onderstaande postte
ronduit schofterig dat je je in eerste instantie hebt voorgedaan alszijnde klant
Nick003 schreef:Ik heb gisteren mijn bestelling binnen gekregen met 1 dag levertijd! Dus ik kan niks anders zeggen top! Ze hebben gewoon een winkel! Prijzen zijn ook top
6 x
henri schreef:Nick003 schreef:Beste Allemaal,
Nick Stalpers
Directie http://www.perfectewhisky.nl
wel heel misleidend en sowieso fout dat je dan eerst onderstaande postte
ronduit schofterig dat je je in eerste instantie hebt voorgedaan alszijnde klant![]()
Nick003 schreef:Ik heb gisteren mijn bestelling binnen gekregen met 1 dag levertijd! Dus ik kan niks anders zeggen top! Ze hebben gewoon een winkel! Prijzen zijn ook top
Idd

0 x
nou nou, niet netjes idd en oudste truck uit het social media boek. En foutste.
Maar goed, een beginnende nieuwe whiskywinkel mag ook zn fouten maken.
Ik hoop wel dat perfecte whisky zich op een of andere manier gaat onderscheiden, want met prijsvechten alleen maakt ie geen kans.
Ik hoop wel dat perfecte whisky zich op een of andere manier gaat onderscheiden, want met prijsvechten alleen maakt ie geen kans.
1 x
whiksy schreef:nou nou, niet netjes idd en oudste truck uit het social media boek. En foutste.
Ik geef ze ook een kans.
Hoop dat ze leuke en goedkope aanbiedingen hebben.

1 x
Wauww
ik kan alleen maar vragen waarom????
Hoe mooi was het als je de site in een voorstel topic had gepromoot...
ik kan alleen maar vragen waarom????Hoe mooi was het als je de site in een voorstel topic had gepromoot...
3 x
Tja, niet slim, maar kan gebeuren zo'n slordig 'foutje'... ik zou toch echter wel nog een reactie van de eigenaar verwachten (iets als excuses zou wellicht op z'n plaats zijn).
En al helemaal als je winkel (zie contactgegevens) 'Zoals het Heurt' heet
En al helemaal als je winkel (zie contactgegevens) 'Zoals het Heurt' heet

0 x
Melchior
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
mer1973 schreef:Ik geef ze ook een kans.
Hoop dat ze leuke en goedkope aanbiedingen hebben.
![]()
Ik niet. Een hele rare actie dit. En het is ook niet alsof het aanbod bijzonder is. Dan zijn er (letterlijk) honderd andere (web)shops die zich netter gedragen en waar ik liever iets bestel.
4 x
In mijn ogen ook totaal NOT DONE jezelf aanprijzen als zogenaamde klant!
Dit zegt meer dan genoeg.
Ik sluit me aan bij Thijs, en zal dus uit principe hier nooit iets kopen.
0 x
Tom2 schreef:In mijn ogen ook totaal NOT DONE jezelf aanprijzen als zogenaamde klant!
Wat zijn jullie, ENGELTJES. Kom op zeg het is 2015 word wakker. Alleen in het sprookjesbos in de Efteling heerst nog een ideale wereld.
Jullie worden wekelijks gepimpeld, is het niet in een winkel dat doet Den Haag het wel.
Natuurlijk, absoluut niet netjes van hem, maar om hem nu te kielhalen gaat me ook wat ver.
cheers,

1 x
mer1973 schreef:Wat zijn jullie, ENGELTJES. Kom op zeg het is 2015 word wakker. Alleen in het sprookjesbos in de Efteling heerst nog een ideale wereld.
Jullie worden wekelijks gepimpeld, is het niet in een winkel dat doet Den Haag het wel.
Natuurlijk, absoluut niet netjes van hem, maar om hem nu te kielhalen gaat me ook wat ver.
cheers,![]()
Sure, dus omdat iedereen volgens jou toch wekelijks gepiepeld wordt, is het geen probleem dat directeur Nick van Perfectewhisky.nl het ook doet?
En kielhalen? Nee, dat doe ik niet. Ik noem het een rare actie en deel mee dat ik daar nooit iets ga bestellen. That's all.
2 x
thijs100 schreef:mer1973 schreef:Wat zijn jullie, ENGELTJES. Kom op zeg het is 2015 word wakker. Alleen in het sprookjesbos in de Efteling heerst nog een ideale wereld.
cheers,![]()
Sure, dus omdat iedereen volgens jou toch wekelijks gepiepeld wordt, is het geen probleem dat directeur Nick van Perfectewhisky.nl het ook doet?
En kielhalen? Nee, dat doe ik niet. Ik noem het een rare actie en deel mee dat ik daar nooit iets ga bestellen. That's all.
Ik zeg niet dat Nick dat ook mag doen. Vind alleen dat je mensen een kans moet geven om een fout te herstellen.
En als dat de reden is om hier in de toekomst niks te bestellen vind ik je erg naïef.
Denk alleen dat je dan geen winkel meer kan binnen stappen.
Of heb jij niet het gevoel dat je gepiepeld wordt dagelijks. We weten het allemaal en doen er niks tegen. Nederlanders zijn gewoon een braaf volkje.
Dat het geen slimme zet was, ben ik met je eens.

0 x
Heren,
Een discussie over het voorkomen, de frequentie en graad van piepelen in het huidige tijdsgewricht mogen jullie best verder voeren, maar doe dat graag buiten dit topic.
Dank
Een discussie over het voorkomen, de frequentie en graad van piepelen in het huidige tijdsgewricht mogen jullie best verder voeren, maar doe dat graag buiten dit topic.
Dank
1 x
Matthijs, whiskynerd.
mer1973 schreef:Jullie worden wekelijks gepimpeld, is het niet in een winkel dat doet Den Haag het wel.
cheers,![]()
In mijn geval is dat Brussel.
1 x