johan schreef:Site werkt prima!
Mooie deksels

/ Mijn Website met mijn Distillery Visitsedwinedje schreef:Hey.. Succes met je/deze onderneming.
Vraagje(s);
Enig idee hoe vaak je nieuwe deksels gaat "krijgen"?
Geeft mij een indicatie of ik elke dag/week/maand even moet kijken voor Kilchoman/Balvenie?
Deksel van Highland Bowmore?
Opzich is Bowmore ook een mooie Islay Deksel....maar dan moest er wel Islay op staan.
Of komt dit door de Bottelaar 'The Whisky Exchange'
Ga je nog een soort van Nieuwsbrief koppelen aan de site?
Of komt dit met een account mee?
Hoe maak je een account aan?
Of komt dit als je je eerste deksel gaat afrekenen?
Edit: Yup....zojuist even snel gekeken
Ideetje;
Ook even aangeven hoe dik de deksel(s) is (zijn).
Fototjuh van het zij aanzicht.
Voor de rest mooie site.

Willem vd K schreef:Wat gaaf! Leuke hebbedingen. Mocht je er eentje uit '83 hebben laat het me vooral weten
johan schreef:Deksel gisteren ontvangen en ziet er super uit.
Zelfs beter dan op de foto.
Top!
Matti schreef:Highland Bowmore... Wat ik me kan voorstellen is dat het misschien vaten zijn die voor een specifieke klant zijn gevuld? Ik vond een Mcclelland's Highland botteling waar Bowmore in schijnt te zitten.
Of Bowmore die gerijpt heeft in de Highlands, maar dat gebeurt met veel meer Islay whiskies en daar zetten ze het niet op
Nog iets anders: die repainted ends: zijn dat oude letters die zijn opgepoetst, of zijn het nieuwe letters die er door jou of je leverancier op gestencild zijn naar aanleiding van het label?
henri schreef:kan dat niet zoiets zijn als higland park / bowmore als double barrel uitgave van douglas laing?
zie: http://whiskybase.com/whisky/11410/doub ... bowmore-dl

Matti schreef:Binnenkort [....](die planken aan beiden zeiden van een whiskyvat).
.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten