Interessante topic wordt het zo.
Gall normaal. € 39,99. (Nu € 29,99)
Nieuwe webshop. € 26,95
voor dat praatje en know how uitwisselen snuffel ik de forum's graag af...
Kay schreef:... maar sinds ik weer in Nederland zit heb ik in mijn eigen regio (Zuid-Limburg) 'mijn' slijter vooralsnog niet ontdekt.
raleigh schreef:Ik geef mijn geld graag uit bij mijn plaatselijke slijter.
Do Rien schreef:voor dat praatje en know how uitwisselen snuffel ik de forum's graag af...![]()
Piet schreef:Kay schreef:... maar sinds ik weer in Nederland zit heb ik in mijn eigen regio (Zuid-Limburg) 'mijn' slijter vooralsnog niet ontdekt.
Oh, dan ken je "ons Joske" old-smuggler nog niet !!
www.drankenshopbams.nl - Slijterij Bams, Maastricht
Abel schreef:Veelbelovende website, als ze hun repertoire nog iets uitbreiden hebben ze er een klant bij!
Klopt het trouwens dat http://www.drankdirect.nl nog goedkoper is of zit er daar een addertje onder het gras (bijv. BTW)?
Abel schreef:Dus als je bij de kvk bent ingeschreven hoef je geen btw te betalen, of zit het ingewikkelder?
Zou het lonen om je in te schrijven bij de kvk? En moet je dan persé een BV zijn om de btw te omzeilen of zou het ook als "Venootschap onder firma", "Eenmanszaak" of "Vereniging" kunnen?
Kay schreef:Willem vd K schreef:Kay schreef:Dzju, had ik net een bestelling bij Drankdozijn gedaan. Had ik dit eerder geweten
Ah joh, neem je deze toch mee in je bestelling van morgen
Doe maar niet, dan ga ik er meteen weer 11 andere bij zoeken om het dozijn vol te maken.
Piet schreef:andre8x8 schreef:...Bij Drankdozijn €55.50 en nog op voorraad ......
Met of zonder dat mooie kistje. Als cadeau is dat heel leuk en helaas heb ik van DD al vaker zonder de verpakking ontvangen... maar als het alleen om de whisky gaat is dat goedkoop!
Kay schreef:Helaas, zit er inderdaad niet bij. Zal wel onderdeel van de onderhandelingen zijn geweest...
Dat ging al helemaal niet over een zwaar, duur of groot kistje.Kay schreef:"Sorry, paste niet in de vakken van onze standaard dozen"

Tomcat schreef:Mijn ervaring met Drankdozijn is toch anders dan hier wordt beschreven. Ik heb er 2 keer een bestelling geplaatst maar beide keren werden de flessen inclusief bijbehorende verpakking geleverd. Hier zaten zowel dozen (70cl en zelfs 1l) als tubes verpakkingen tussen. De flessen werden in de doos / tube geleverd en de deze waren binnenin netjes gevuld met verpakkingsmateriaal ('wokkels") onder de fles en bovenin waar normaal "lucht" zit tussen de fleshals en de tube. Al met al zeer positief en dat voor deze prijsvechter.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten