Demas schreef:
Goed bezig De Helm
niet te snel ophemelen.. eerst nog bewijzen he
leuk die 2 berichten naar mensen hier dat het goed gemaakt wordt, maar vooralsnog na plaatsen van die 2 berichten niet meer ingelogd en dus ook op niemand verder meer gereageerd. ook niet op prive-berichten waarvan hij waarschijnlijk op mail zelfs meldingen krijgt
ik wacht het nog rustig af.. voorlopig staat er nog altijd een bericht in mn uitbox die nog niet gelezen is


Het begon zo goed…

