defeatless schreef:Dan is het wel riskant om in te stappen, want hé, ... Het wordt de naakte waarheid.
Dit is eigenlijk niets anders dan al die First Cask Plan varianten van de nieuwe Distilleries.
Die als je de topics hier op het forum leest ook als warme broodjes over de toonbank gaan.
En met elk plan van de cQs, PD, of willekeurig vatenplan loop je een risico ... met wat geluk weet je dat de New Spirit onder normale omstandigheden al wat kwaliteit heeft ... maar wat er in het vat gebeurd wat je bottelaar van keuze is heeft gekocht heb je geen invloed op.
Ik denk dat het Erik eraan gelegen is om iets moois van de new spirit te maken. Omdat de schade aan zijn "Branding" groter zal zijn dan aan laten we zeggen een welbekende Distiller uit de Speyside die een surplus vat aan de cQs heeft verkocht en na botteling verguist wordt door de deelnemers. Dat zal dan eerder een probleem voor de cQs zijn dan voor de Distiller.
Zelf ben ik in het vorige cQs deel en het crowdfunding project gestapt van WF ...
De new spirit, 1 y/o & 2 y/o stemmen mij positief over de uitkomst.
En ook met dit project denk ik niet dat Erik iets in een vat zal stoppen waar hij zelf niet achter staat ...
Op zich trekt dit nieuwe plan me wel ... maar als pietje ongeduld wordt ik een beetje moe van het wachten op al mijn flessen