Maar als je het begin niet hebt krijg je het eind ook niet...

Whiskme schreef:Ik heb dit weekend rustig even de tijd genomen om de drie whiskies te proeven en kan niet anders dan zeggen: petje af! Echt stuk voor stuk mooie drams voor een eerlijke prijs.
De Fettercairn is echt vol op citrus en ananas met een zalig fris kantje. Laat dat nu net een profiel zijn waar ik helemaal gek op ben. Ik kan me niet voorstellen dat iemand dit niet lekker vindt. Na één slok huiverde ik al bij de gedachte dat die fles ooit leeg zou zijn. Toch maar een extra flesje in huis halen.
De Miltonduff is een heel ander beestje, maar moet zeker niet onderdoen. Zo geweldig fruitig zonder ooit klef zoet te zijn. Whisky kan je soms mentaal naar een andere plaats brengen, wel als ik hier mijn ogen sloot waande ik me in een Franse keuken waar de tarte tatin van abrikozen net vers uit de oven komt. Is dat erover? Het kan me niet schelen, het is gewoon steengoed!
Ondanks dat ik de Girvan ruim de tijd heb gegeven, vond ik hem in de neus soms nog wat gesloten. In de mond was hij voor mij duidelijk meer expressief. Leuk om die typische smaak van graanwhisky te zien integreren met het (actieve) olorosovat. Voor mij de minste van de drie, maar dat ligt niet aan de kwaliteit van de Girvan. Eerder aan de geweldige kwaliteit van die andere twee.
Niets dan hulde, Edwin!

of heb je de fles ff overgeschonken in een kannetje voor de foto 

Oogadal schreef:@Whiskyme: dank voor de complimenten![]()
Altijd leuk te horen!
Wat betreft het Whiskydudes rotating sample tasting panel, het aantal aanmeldingen viel me wat tegen, ik zie ook dat correct taggen nog wel een dingetje is..![]()
In ieder geval nodig ik deze forummers graag uit aan de tafel;
Henri
Freddy
Breedut_Genietsje
Raymond CS
Maltmuppet
Edwinedje
Nu nog even wachten tot we de Corona ellende achter de rug hebben zodat we er een gezellige lange middag van kunnen maken!

Oogadal schreef:In ieder geval nodig ik deze forummers graag uit aan de tafel;
Henri
Freddy
Breedut_Genietsje
Raymond CS
Maltmuppet
Edwinedje
Nu nog even wachten tot we de Corona ellende achter de rug hebben zodat we er een gezellige lange middag van kunnen maken!

/ Mijn Website met mijn Distillery Visits

nog lekker ook!

Oogadal schreef:Datgegraveerdegepimpte Whiskydudes glas deed ‘t ‘m...

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten