Whiskybase in een nieuw jasje!
Re: Whiskybase in een nieuw jasje!
bij nog iemand dat als je je flessen in collectie wil bekijken je niet vlot van pagina naar pagina kan gaan? hij geeft flessen dubbel weer en verspringt als zot.
0 x
- defeatless
- Moderator

Wiskybase is de laatste dagen echt zo traag als stront door een zeefje.... Soms zijn de pagina's zelfs zo traag dat mijn browser ze wegzet als time-out.
0 x
Ik gebruik WhiskyBase intensief en ervaar deze traagheids problemen eigenlijk zelden of nooit.
Kan het aan de webbrowser liggen? Zelf gebruik ik FireFox.
Kan het aan de webbrowser liggen? Zelf gebruik ik FireFox.
1 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

Werkt prima met Safari, zowel thuis als op het werk.
Dit laad in paar tellen.
Dit laad in paar tellen.
0 x
Fat Bastard! schreef:Werkt prima met Safari, zowel thuis als op het werk.
Dit laad in paar tellen.
Tsja, maar ja, is ook maar een matige hoeveelheid.
3 x
- squaadgras
- Forum goeroe

Ik heb online al even zitten goochelen maar kan het antwoord niet direct vinden; op WB kan je bijv. een IB volgen, maar wanneer ik op de “follow”-knop klik zie ik niet direct wat het effect hiervan is of waar ik de gevolgde IB etc. kan vinden. Kan aan mij liggen hoor, ben er een tijdje uit geweest
.
.
0 x
2 ∞ & →
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

Ben ik de enige die schijtziek wordt van die Cloudflare beveiliging?
Maakt het gebruik van de database alleen maar irritanter en irritanter en ...... Nu ja,
dat dus!
Maakt het gebruik van de database alleen maar irritanter en irritanter en ...... Nu ja,
dat dus!
0 x
- squaadgras
- Forum goeroe

Klopt, op PC en tablet continue.
Op telefoontje geen last van. Lijkt erop dat WB probeert bots te weren.
Op telefoontje geen last van. Lijkt erop dat WB probeert bots te weren.
0 x
2 ∞ & →
- squaadgras
- Forum goeroe

Ligt er nu (al)weer een poos uit. Een tijd getwijfeld of ik ‘premium’ zou nemen, maar ik begin nu langzaamaan toch verder te kijken
.
.
0 x
2 ∞ & →
squaadgras schreef:Ligt er nu (al)weer een poos uit. Een tijd getwijfeld of ik ‘premium’ zou nemen, maar ik begin nu langzaamaan toch verder te kijken.
Die betalende weg die ze in geslagen zijn was het begin van het einde wat mij betreft. Wat een klucht. Sinds dien is er geen fatsoenlijke update meer geweest die ook maar enigszins in een juiste richting wijst. Die cloudfare ellende drijft mij ook tot waanzin. Bijna elke keer krijg ik ‘m. Precies de reden dat ik het aantal bezoeken flink heb zien kelderen bij mezelf.
1 x
Een 22-jarige Bowmore op (waarschijnlijk) cask strength voor €165 is dan wel weer knap gedaan van Whiskybase! Nu nog “premium” only.
https://shop.whiskybase.com/us/bowmore- ... secom.html
Met al die AI en ransomware kapers ontkom je volgens mij niet meer aan steeds sterkere beveiliging, hoort helaas bij de tijd..
https://shop.whiskybase.com/us/bowmore- ... secom.html
Met al die AI en ransomware kapers ontkom je volgens mij niet meer aan steeds sterkere beveiliging, hoort helaas bij de tijd..
0 x
- squaadgras
- Forum goeroe

Toch maar overstag gegaan, gebruik de website al 10+ jaar vrijuit en heb er altijd veel plezier aan beleefd. Ook regelmatig flessen e.a. bijgedragen. Om nu weg te lopen zou ook niets zijn. Daarnaast zijn statistiekjes altijd leuk om te volgen.
Wellicht dat ze met een kleine bijdrage alles technisch wel weer in orde kunnen krijgen
.
Edit: een uur later meteen maar overstag gegaan en ‘geprofiteerd’ door de Bowmore in m’n mandje te gooien.
Wellicht dat ze met een kleine bijdrage alles technisch wel weer in orde kunnen krijgen
.Edit: een uur later meteen maar overstag gegaan en ‘geprofiteerd’ door de Bowmore in m’n mandje te gooien.
1 x
2 ∞ & →