WhiskyDudes schreef:defeatless schreef:Botteling rond 2030/34
En nou maar hopen dat Alzheimer niet toeslaat.... Dat duurt nog 10 jaar man!
Nee dit is om te vieren dat ik dan m'n derde lever heb gekregen!
WhiskyDudes schreef:defeatless schreef:Botteling rond 2030/34
En nou maar hopen dat Alzheimer niet toeslaat.... Dat duurt nog 10 jaar man!
JvR schreef:De laphs (beiden zon 65% na 10j) zitten niet in de beste vaten. Ik heb nog 5j laten liggen gestemd, en ben heel benieuwd of het dan voldoende verbeterd is. Zo niet, dan zou ik nog best een re-rack willen overwegen.
JvR schreef:De Glenrothes wordt als te bottelen beschouwd, maar mag van mij nog wel een jaar of 3. Niet slecht, maar ik hoef er nu niet per se 4 flessen van.
MaltMuppet schreef:JvR schreef:De Glenrothes wordt als te bottelen beschouwd, maar mag van mij nog wel een jaar of 3. Niet slecht, maar ik hoef er nu niet per se 4 flessen van.
Ik heb deze inmiddels ook geproefd (De Glenrothes 2007 #10248 gaat dit over neem ik aan? Aangezien er ook nog 2 andere Secret Speyside (Glenrothes) samples zijn), en op zich is hij leuk op weg. Desalniettemin nog niet heel uitgesproken kwa smaak, wat mij betreft nog iets te vlak. Daarnaast ook nog erg hoog in de alcohol, en daardoor nog iets te scherp naar mijn smaak. Beetje water doet hem goed.
Deze mag ook wat mij betreft echt nog wel een paar jaartjes blijven liggen.
Net de Benriach 2010 op. Wow wat is deze vooruit gegaan tov de ronde in 2021 zeg! Toen echt nog niet heel aangenaam om te drinken, maar nu echt wel een prima dram. Het Oloroso at was toen na 3 jaar nog niet terug te vinden, nu na 5 jaar herken je hem echt wel. Denk dat deze nog wel 2 a 3 jaartjes kan gebruiken. Verwachting was 2025 bottelen, maar dat zou ik toch zonde vinden. Denk dat hij nog net wat mooier kan worden.
Roland... schreef:JvR schreef:De laphs (beiden zon 65% na 10j) zitten niet in de beste vaten. Ik heb nog 5j laten liggen gestemd, en ben heel benieuwd of het dan voldoende verbeterd is. Zo niet, dan zou ik nog best een re-rack willen overwegen.
De re-rack kunnen ze dan gelijk doen volgens mij, ik denk dat er na nog eens 5 jaar in het zelfde hout niet veel veranderd...
Nickolaas schreef:Roland... schreef:JvR schreef:De laphs (beiden zon 65% na 10j) zitten niet in de beste vaten. Ik heb nog 5j laten liggen gestemd, en ben heel benieuwd of het dan voldoende verbeterd is. Zo niet, dan zou ik nog best een re-rack willen overwegen.
De re-rack kunnen ze dan gelijk doen volgens mij, ik denk dat er na nog eens 5 jaar in het zelfde hout niet veel veranderd...
Don't second that eigenlijk. Ik vind het prima Laffies op CS, waarbij ik de #141 nog net wat verder vind.
JvR schreef:Interessant, heb je weleens de reguliere 10yo cs op? Hoe vergelijk je die met deze?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten