edwinedje schreef:JoachimV10 schreef:Hebben ze nu ook whiskybase 'Plus'
Als ik zo eens naar mijn WB vrienden kijk lijkt het programma niet veel mensen te lokken.
Vorige week kreeg ik een email om als een van de eerste gebruik te maken van deze upgrade, en deze week een tweede uitnodiging.
Ik heb al besloten dat ik het niet ga doen/nemen ... maar, zijn er mensen die dit overwegen of al gedaan hebben?
Benieuwd of dit programma het gewenste resultaat (geld?) oplevert voor het WB team. We zullen het zien.
Idem hier, ook met die uitnodigingen en ook ik heb er eigenlijk geen behoefte aan.
Heeft WB dit overigens aanvullend nodig om quitte te kunnen draaien met de onderhouds-/ontwikkelings-/serverkosten van de website en zijn de commissies die via de marketplace worden gegenereerd hiervoor dus niet meer toereikend?
De meeste extra's voegen voor mij persoonlijk niet zoveel toe. Advanced collection management is wellicht een leuke aanvulling, maar een testabbonnementje zou dan welkom zijn. Die price alerts gaan alleen werken met dagelijkse up to date prijsinfo (A.I. gegenereerd?). De handmatig toegevoegde shoplinkjes lijken mij nogal willekeurig voor dat doel.
Voor de rest zal het allemaal wel. Van pinnetjes, membership cards en plusbadges krijg ik vooral de kriebels. Zolang ik maar reviews bij een botteling kan plaatsen en andere reviews kan blijven lezen vind ik het verder prima.