Whisky veiling ervaringen

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Whisky veiling ervaringen

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 20 Jan 2023, 19:02

K-AH schreef:Vorige week maandag kocht ik een flesje via whiskyauctioneer.com. Ik heb af en toe al eens een flesje gekocht via die veilingsite, en alles werd altijd binnen de paar dagen verstuurd. Nu zijn we echter al anderhalve week verder, en heb ik nog steeds niets gehoord. Zijn er nog onder jullie die al wat langer hebben moeten wachten op hun pakket van whiskyauctioneer? Ditmaal was het best een goedkope fles, misschien heeft dat er iets mee te maken?

Ik heb ook even contact opgenomen via hun website, maar wacht nog op een antwoord.
Voor alle duidelijkheid, het betreft een fles die verzonden wordt vanuit Duitsland - geen douanegedoe dus.

Thanks!

Mijn ervaringen is dat het daar donderdag word verzonden en dinsdag heb je het ontvangen
0 x

K-AH
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor K-AH » 23 Jan 2023, 15:07

Dank voor jullie reacties!

En alles is trouwens in orde: afgelopen vrijdagvoormiddag dan antwoord ontvangen dat ze bij whiskyauctioneer.com proberen te verzenden binnen de 10 dagen na betaling. Die vrijdag was trouwens dag 10, en in de namiddag dan bevestiging van verzending gekregen. En ondertussen de fles ook in ontvangst mogen nemen.

Het enige afwijkende was wel nog dat de fles ditmaal met DHL verzonden werd, terwijl elke vorige keer UPS de transporteur van dienst was.

Enfin ja, ik ga er dus gewoon van uit dat de kleinere orders een lagere prioriteit hebben :goedgedaan
3 x
Afbeelding

K-AH
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor K-AH » 25 Jan 2023, 19:39

K-AH schreef:
[...]
Enfin ja, ik ga er dus gewoon van uit dat de kleinere orders een lagere prioriteit hebben :goedgedaan

Er zal bij nader inzien hoogstwaarschijnlijk een andere reden mee gemoeid geweest zijn: Gevolgen Brexit :|
0 x
Afbeelding

suntory
Actief lid
Actief lid

veiling

Ongelezen berichtdoor suntory » 22 Mei 2023, 18:33

Dag iedereen,
Heeft iemand ervaring met andere veilingsites dan catawiki ? Welke zijn aan te raden ?
Greetz
0 x

edwinedje
Moderator
Moderator

Re: veiling

Ongelezen berichtdoor edwinedje » 22 Mei 2023, 19:33

suntory schreef:Dag iedereen,
Heeft iemand ervaring met andere veilingsites dan catawiki ? Welke zijn aan te raden ?
Greetz

Ja hoor ... er is een heel topic voor je om door te spitten
0 x
Afbeelding / Mijn Website met mijn Distillery Visits

Ik wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}

Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”