Ook erg nieuwsgierig om de twee staoishas naast elkaar te proeven..!

Oogadal schreef:Hmmm. Mag niet op het label, maar ik mag het wel zeggen natuurlijk. Married at birth en tada, dit zit er in; Glenrothes - Macallan - Highland Park. De verhouding? Geen idee, maar het ABV verraadt een redelijk aandeel Glenrothes.
JvR schreef:En zijn de prijzen al ergens te vinden?
MaltMuppet schreef:JvR schreef:En zijn de prijzen al ergens te vinden?
Kikkerdeklik op de link van Jimbeau
JvR schreef:Interessant, er kwam laatst eenzelfde blend beschikbaar bij cask2share (maar wel ouder). Weet jij waarom nu juist deze drie blijkbaar vaker bij elkaar worden gegooid?
En zijn de prijzen al ergens te vinden?
Oogadal schreef:
Eenzelfde blend is denk ik wat kort door de bocht. Wellicht zit er hetzelfde in, maar wie weet de verhouding? Blended at birth, vattype?
JvR schreef:Oogadal schreef:Hmmm. Mag niet op het label, maar ik mag het wel zeggen natuurlijk. Married at birth en tada, dit zit er in; Glenrothes - Macallan - Highland Park. De verhouding? Geen idee, maar het ABV verraadt een redelijk aandeel Glenrothes.
Interessant, er kwam laatst eenzelfde blend beschikbaar bij cask2share (maar wel ouder). Weet jij waarom nu juist deze drie blijkbaar vaker bij elkaar worden gegooid?
En zijn de prijzen al ergens te vinden?
Jimbeau schreef:nieuwe release onderweg!
Moet zeggen dat ik ook wel nieuwsgierig ben naar de blend - voor die prijs gaat die hier ook wel op de kast komen te staan.. Goeie marketeer die daarvoor de teksten heeft geschreven iig![]()
laddie teun schreef:JvR schreef:omdat ze toen ze bij elkaar gegooid waren alledrie van de Edrington group waren
Fat Bastard! schreef:"The Bastard" Tsja, zo'n naam doet het wel voor mij
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten