Vatencollectief casQueteers.com

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
Mermur
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Re: Vatencollectief casQueteers.com

Ongelezen berichtdoor Mermur » 21 Jul 2021, 10:21

fjharms schreef:Iemand ervaring met Benrinnes op sherry vaten? Mijn (positieve) ervaringen met Benrinnes beperken zich tot Bourbon vaten.

Ja, in mijn ogen gaat Benrinnes minstens even goed samen met ex-sherry als Mortlach. Waar Benrinnes op ex-bourbon vaak heel fruitig wordt, krijg je met ex-sherry vooral tonen als koffie, noten en donkere chocola. Ik overweeg in ieder geval serieus om te proberen een deel hiervan te bemachtigen.
3 x
Afbeelding

braamr
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor braamr » 21 Jul 2021, 19:39

In ieder geval is die nieuwe site niet echt een vooruitgang. Bestelknop doet het niet maar krijg inmiddels wel mail met 3 x een bestelling binnen. Zal vast niet de enige zijn dus straks weer een hoop geregel om alles weer vlot te trekken.
0 x

Mermur
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Mermur » 21 Jul 2021, 19:50

Het kostte (weer) heel wat moeite - vooral omdat de website het eerste half uur voortdurend overbelast was door alle mensen die de Highland Park wilde bemachtigen - maar het is me, toen de Benrinnes eenmaal op de website stond en met de nodige haperingen, gelukt een vatdeel te bestellen. :Slainte
1 x
Afbeelding

fjharms
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor fjharms » 21 Jul 2021, 20:20

Mermur schreef:Het kostte (weer) heel wat moeite - vooral omdat de website het eerste half uur voortdurend overbelast was door alle mensen die de Highland Park wilde bemachtigen - maar het is me, toen de Benrinnes eenmaal op de website stond en met de nodige haperingen, gelukt een vatdeel te bestellen. :Slainte

Het is mij uiteindelijk ook gelukt. Kostte inderdaad wel heel veel moeite.
1 x
Afbeelding

JvR
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor JvR » 21 Jul 2021, 21:29

braamr schreef:In ieder geval is die nieuwe site niet echt een vooruitgang. Bestelknop doet het niet maar krijg inmiddels wel mail met 3 x een bestelling binnen. Zal vast niet de enige zijn dus straks weer een hoop geregel om alles weer vlot te trekken.

Weet niet precies hoe dat werkt maar wil best een deeltje overnemen als dat kan. :bigsmile
0 x

Daan
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Daan » 22 Jul 2021, 18:39

Mermur schreef:Het kostte (weer) heel wat moeite - vooral omdat de website het eerste half uur voortdurend overbelast was door alle mensen die de Highland Park wilde bemachtigen - maar het is me, toen de Benrinnes eenmaal op de website stond en met de nodige haperingen, gelukt een vatdeel te bestellen. :Slainte

Grappig, die HP vond ik echt de minst boeiende deze keer. Sterker nog, ik logde vanmorgen pas in. Benrinnes nog volop te krijgen en aangezien deze me positief verrast heeft tot nu toe, doe ik ook mee. Waren trouwens vanmiddag nog 17 delen beschikbaar. :Slainte
2 x
The glass can be half empty or half full. As long as there's whisky in it.

Afbeelding

thijs100
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor thijs100 » 22 Jul 2021, 19:52

Daan schreef:Grappig, die HP vond ik echt de minst boeiende deze keer. Sterker nog, ik logde vanmorgen pas in. Benrinnes nog volop te krijgen en aangezien deze me positief verrast heeft tot nu toe, doe ik ook mee. Waren trouwens vanmiddag nog 17 delen beschikbaar. :Slainte

Snap ik niks van dat die dan niet snel weg is. De Benrinnes is voor mij een van de interessantere whisky’s die de casQueteers de laatste tijd gehad hebben. Zo’n opgevoerde HP uit een PX-vat mogen anderen zich op stukbijten.
4 x
Afbeelding | Afbeelding

Pe@ter
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Pe@ter » 23 Jul 2021, 18:46

Uit welke bron halen jullie eigenlijk, dat de Orkney een HP betreft?
0 x

Mermur
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Mermur » 23 Jul 2021, 19:38

Pe@ter schreef:Uit welke bron halen jullie eigenlijk, dat de Orkney een HP betreft?

Vooral van de foto bij het vatdeel op wicQ-site (en de naam van de foto).

orkneyHP1.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen te bekijken van dit bericht.
1 x
Afbeelding

Nikola
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Nikola » 23 Jul 2021, 20:03

Pe@ter schreef:Uit welke bron halen jullie eigenlijk, dat de Orkney een HP betreft?

Ralfy! :hoedaf
0 x

Cask1988
Aanbod sub-moderator
Aanbod sub-moderator

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 23 Jul 2021, 20:15

Mermur schreef:

Vooral van de foto bij het vatdeel op wicQ-site (en de naam van de foto).

orkneyHP1.jpg

Redelijk subtiel hintje zeg maar he :bigsmile
0 x
Afbeelding

HWF Thuisfestival SubForum

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”