Een mooi trio waarbij de Girvan misschien wel het meest verrassend is: bijna vijf jaar in een octave en toch is het een goede whisky

thijs100 schreef:En hier alvast mijn review van de komende drie releases: https://wordsofwhisky.com/girvan-2006-m ... iskydudes/
Een mooi trio waarbij de Girvan misschien wel het meest verrassend is: bijna vijf jaar in een octave en toch is het een goede whisky
Whisky.jos schreef:Ben ook erg benieuwd naar die Miltonduff. Die gaat er ook zeker komen als ik niet te laat ben.
Oogadal schreef:Whisky.jos schreef:Ben ook erg benieuwd naar die Miltonduff. Die gaat er ook zeker komen als ik niet te laat ben.
Ik ga er vanuit dat het niet allemaal FOMO XL is en dat het niet bij alle partners binnen een dag weg is. Ik hoop het niet tenminste.
En naast partners die zowel on - als offline werken zitten er bewust een aantal partners tussen die uitsluitend off-line werken. Dan moet je er wat meer voor doen, maar wat meer moeite kost om te bemachtigen geeft vaak meer voldoening als die vent van Post.NL die het brengt. Bovendien heeft die geen whisky gevulde bonbons bij zich...
Whiskydudes schreef:Gefeliciteerd, je bent één van de 12 kopers van de Whiskydudes early bird pre order deal!
Whiskydudes schreef:Gefeliciteerd, je bent één van de 12 kopers van de Whiskydudes early bird pre order deal!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten