Whitewalker schreef:Makkelijke website en ideaal om whiskies op te zoeken
Mag je al bijna flessen gaan aanbieden..

Whitewalker schreef:Makkelijke website en ideaal om whiskies op te zoeken

Ruud2612 schreef:Whitewalker schreef:Makkelijke website en ideaal om whiskies op te zoeken
Mag je al bijna flessen gaan aanbieden..
)
Oogadal schreef:Ik denk dat het 1e topic nog wel ff op zich laat wachten Henri...

Whitewalker schreef:Haha fijn dat er gelijk een oordeel wordt geschetst, kan ik uiteraard begrijpen.
Ik ben helaas wat ongelukkig begonnen met het idee om mijn collectie te verkopen en wellicht wat mensen daarmee blij te maken - of klaarblijkelijk ook helemaal niet![]()
Ik heb inmiddels de regels gelezen en uiteraard begrepen dat je bij 50 posts toegang krijgt tot dat o zo heilige plekje op deze forum. Helaas helpen bovenstaande berichten niet echt mee aan een fijne vibe en ben ik ook niet desperate om mijn collectie tentoon te stellen.
Bedankt in ieder geval voor jullie feedback en cheers

BarryM schreef: Wanneer je serieus voornemens bent om onderdeel van het forum te zijn moet je je niet laten kennen en gewoon lekker blijven. Fouten maken we allemaal, hoe je het vervolgens oppakt is wat je definieert als persoon
.
Whitewalker schreef:BarryM schreef: Wanneer je serieus voornemens bent om onderdeel van het forum te zijn moet je je niet laten kennen en gewoon lekker blijven. Fouten maken we allemaal, hoe je het vervolgens oppakt is wat je definieert als persoon
Helemaal mee eens, heb ook niet besloten om het forum te verlaten. Vind het alleen jammer dat er op zo’n manier moet worden gereageerd - alsof je het kwaadst met iedereen voorhebt als je iets wilt verkopen.
Maar goed, alles terzijde had ik even beter de regels moeten lezen vooraf, dan hadden dit soort opmerkingen wellicht ook achterwegen gebleven. Thanks voor je bericht iig
Nuyts schreef:Is er eigenlijk een mogelijkheid om te weten wie je een "slainte mhath" heeft gegeven bij een review op whiskybase?
Je ziet bv dat personen je review een 'like' hebben gegeven, echter lijkt het niet mogelijk om te weten wie?

/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsGebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten