www.drankgigant.nl

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
Bimbam
Senior
Senior
Berichten: 195
Lid geworden op: 03 Okt 2014, 14:47
Locatie: Breda

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor Bimbam » 16 Mar 2019, 08:47

Heb vorige maand slechte service van drankgigant gekregen.
Heb de afgelopen jaren aardig wat bij hen besteld wat wel goed ging. Dat gezegd hebbende:
Had 4 flessen whisky besteld, waarvan bij aflevering slecht 2 in de doos zaten. De andere twee konden ze niet leveren. De mail waar dit in stond kwam later bij mij binnen dan de mail waarin de levering werd aangekondigd. Ik vind het echt niet kunnen dat je als consument niet meer de mogelijkheid hebt om je bestelling nog aan te passen of te annuleren als zij niet/de helft slechts kunnen leveren.
Heb bezwaar gemaakt, maar kreeg slechts ontwijkende en zeker geen verklarende antwoorden terug.
Waardeloos en zeer klantvriendelijk wat mij betreft!
0 x

Gebruikersavatar
HammerHead
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1620
Lid geworden op: 07 Jan 2016, 13:10
Locatie: Delft
Contact:

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor HammerHead » 16 Mar 2019, 10:08

Bimbam schreef:...zeer klantvriendelijk...


Zo bedoel je het vast niet. :gnif
1 x

Gebruikersavatar
Daan
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2756
Lid geworden op: 20 Nov 2015, 10:55
Locatie: Omgeving Utrecht

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor Daan » 16 Mar 2019, 12:35

HammerHead schreef:
Bimbam schreef:...zeer klantvriendelijk...


Zo bedoel je het vast niet. :gnif


Denk het ook niet, maar los daarvan inderdaad niet erg netjes als men je niet de kans geeft je bestelling te annuleren of aan te passen als ze 2 vd 4 flessen niet kunnen leveren.
0 x
The glass can be half empty or half full. As long as there's whisky in it.

Afbeelding

Gebruikersavatar
Freezeroz
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2004
Lid geworden op: 05 Apr 2018, 14:51
Locatie: (N-H)

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor Freezeroz » 16 Mar 2019, 13:32

Een beetje een soort van gelijk verhaal hier.
Voor Range Share 3 heb ik goed gekeken wat ik waar het goedkoopst kon krijgen.
Dat bleken 7 diverse flessen van Balvenie, Caol Ila en Dalmore bij Drankgigant te zijn. Dus bestelling geplaatst voor 7 flessen. Toen de doos aankwam bleken er maar 6 flessen in te zitten. Bij navraag bleek de Dalmore 18 tijdelijk niet meer leverbaar, maar dat kon ik bij bestelling èn levering nergens terug vinden. Toen ik daarvoor DG ging bellen bleek dat het betaalde bedrag voor de DM 18 inmiddels zonder enige vorm van communicatie weer terug gestort was op mijn rekening.
0 x
Afbeelding

Bimbam
Senior
Senior
Berichten: 195
Lid geworden op: 03 Okt 2014, 14:47
Locatie: Breda

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor Bimbam » 16 Mar 2019, 16:52

HammerHead schreef:
Bimbam schreef:...zeer klantvriendelijk...


Zo bedoel je het vast niet. :gnif


Haha, inderdaad niet.... :boos
0 x

Gebruikersavatar
dannyp44
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 752
Lid geworden op: 25 Feb 2017, 14:45
Locatie: Elburg

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor dannyp44 » 06 Dec 2020, 14:37

Ik zit net met verbazing te kijken naar de mail van drankgigant. 5 euro korting maar alleen te besteden in de winkel. Ik dacht toch echt dat we moesten proberen zo min mogelijk te reizen en dus juist online te bestellen. Dan kun je dus met z’n allen thuis aan het werk zijn maar nog wel even naar drankgigant voor 5 euro korting. En ik snap dat dit te maken heeft met de drukte bij post nl maar dan wachten we maar een dagje langer.
5 x

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3765
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 06 Dec 2020, 14:59

:Scratch Dat is inderdaad nogal een anti ‘Corona maatregelen actie’. Drankgigant zit trouwens niet bepaald om de hoek van ons Danny.. 233km enkele reis vanaf Nunspeet.. 466km retour. +10km voor jou. Met een benzinemotor die zeg 1 op 20 rijdt, is het toch een slordige 23 liter benzine. Dat maal de huidige €1.46 per liter bij de lokale pomp hier in Speetje, is toch weer €33,58 aan benzine. Nou dan is die €5 kortingen toch wel leuk ja :HitHead

Zelfs al zou je dan volledig in de anti Corona vorm mee gaan en de auto delen met 4 man uit 4 verschillende huishoudens, uiteraard zonder mondkapje, dan is alle korting bij elkaar opgeteld nog steeds niet genoeg om de benzinekosten te dekken :o

Mij niet gezien (En jou waarschijnlijk ook niet :P )
0 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Gebruikersavatar
dannyp44
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 752
Lid geworden op: 25 Feb 2017, 14:45
Locatie: Elburg

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor dannyp44 » 06 Dec 2020, 15:10

Nee klopt was het ook zeker niet van plan maar het ging mij om de actie zelf.
Bon van 5 euro korting online te besteden zou ik dan wel weer gebruiken....
0 x

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3765
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 06 Dec 2020, 15:15

100% mee eens :goedgedaan
0 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Gebruikersavatar
Breedút_Genietsje
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1294
Lid geworden op: 09 Okt 2015, 20:32
Locatie: Friesland
Contact:

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor Breedút_Genietsje » 06 Dec 2020, 21:24

Niet zo lang geleden twee flessen gekocht 'op basis van de afbeelding'.
Helaas niet de fles van de afbeelding geleverd, maar een vergelijkbare.

Niks mee gedaan maar wel van geleerd...
0 x
46%, Non Chill-Filtered, Natural Colour; it's a sign of quality
Breedút Genietsje

Gebruikersavatar
Dyson81
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 624
Lid geworden op: 21 Jan 2016, 22:45

Re: www.drankgigant.nl Macallan

Ongelezen berichtdoor Dyson81 » 14 Mar 2022, 20:55

Afgelopen vrijdag kwam de nieuwe Macallan 2000/2021 uitgave voor Nederland (wb: 205936) bij de eerste slijters online, ik dacht ach laten we die eens proberen.
Netjes besteld aan €275,-, bevestigingsmail van de bestelling ontvangen en afwachten, afwachten tot men zou mailen dat men niet kan leveren.
En dat gebeurde ook netjes vanmiddag :hoera

Bedankt voor uw bestelling. Wij hebben deze in goede orde ontvangen, maar helaas is de G&M Speymalt Macallan 2000 56.9% 70cl uit het assortiment van al onze leveranciers gebleken. Helaas kunnen wij het niet meer verkrijgen.

Goed verhaal gaf ik nog als feedback...
En of ik iets anders wilde bestellen?!?

Afgelopen zaterdag kwamen bij diverse slijters dezelfde fles online voor een hogere RP, bij Drankgigant stond deze inmiddels op uitverkocht, het zou me dan ook niet verbazen dat de fles aan nog hogere RP prijs weer online komt bij Drankgigant binnenkort.

Overigens heeft België ook een uitgave gehad (wb:205226), deze werd door enkele slijters verkocht voor €230,-
Dat prijsverschil zal wel komen door het accijnsverschil :lol:
0 x

Gebruikersavatar
Reichenbach
Moderator
Moderator
Berichten: 3970
Lid geworden op: 11 Feb 2017, 18:53
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor Reichenbach » 14 Mar 2022, 21:34

Ook een verdienmodel; een whisky op de site aanbieden die je niet in bezit hebt.
Vraag het dubbele en als er iemand toehapt probeer je hem goedkoop binnen te harken en door te schuiven.

Lukt dat niet is een excuusmailtje snel gestuurd. En wat extra geld op de rekening is ook nooit weg.

Niet echt het type onderneming waar ik warm van word. Maar dat is niet alleen aan Drankgigant voorbehouden.
0 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3765
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 15 Mar 2022, 18:26

Reichenbach schreef:Ook een verdienmodel; een whisky op de site aanbieden die je niet in bezit hebt.
Vraag het dubbele en als er iemand toehapt probeer je hem goedkoop binnen te harken en door te schuiven.

Het lijkt het whisky forum wel :P
7 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

D. T.
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 557
Lid geworden op: 01 Nov 2014, 00:35
Locatie: Regio Gent

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor D. T. » 16 Mar 2022, 19:36

Ik heb ooit 1 keer iets bij Drankgigant besteld en nooit iets ontvangen. Na een paar mailtjes over en weer wel netjes mijn centen teruggestort gekregen als ik me het goed herinner. Ik zal hier maar beleefd blijven en gewoon stellen dat ze aan mij geen Eurocent meer zullen verdienen. :vies
Cheers, D.
0 x


Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten