WhiskyPrijzen.nl - whisky prijsvergelijker

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
PrkMarcel
Actief lid
Actief lid

Re: WhiskyPrijzen.com - whisky prijsvergelijker

Ongelezen berichtdoor PrkMarcel » 30 Apr 2017, 20:49

Ligt het aan mij of worden de prijzen van drankgigant niet meer weergegeven op whiskyprijzen.com? :Scratch
0 x
Afbeelding

osi
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor osi » 30 Apr 2017, 22:35

PrkMarcel schreef:Ligt het aan mij of worden de prijzen van drankgigant niet meer weergegeven op whiskyprijzen.com? :Scratch

Dat ligt niet aan jou, sinds zij de nieuwe webshop hebben worden ze niet meer weergegeven. Wij hadden alle artikelen handmatig aan onze database gekoppeld. Zij hebben ruim 1700 whiskies. Door de nieuwe shop moeten wij weer alle 1700 zelf gaan koppelen en dit kost simpelweg nu te veel tijd.
0 x
Ontwikkelaar van de Drammer whisky app / WhiskyPrijzen.nl vergelijkt Afbeelding prijzen van Afbeelding whisky's

PrkMarcel
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor PrkMarcel » 30 Apr 2017, 23:08

Jammer aangezien ze toch een van de goedkoopste zijn en een uitgebreid assortiment hebben.
Maar een begrijpelijke keuze.
0 x
Afbeelding

osi
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor osi » 25 Jun 2017, 20:55

Inmiddels zijn er weer 6 nieuwe shops aan https://whiskyprijzen.com toegevoegd :dancing

• Champagne King (UK)
  • DrinkSupermarket (UK)
  • Marks & Spencer (UK)
  • Morrisons (UK)
  • The whisky barrel (UK)
  • Bardealer.de (DE)

Met deze shops vergelijken wij nu dagelijks 17.000 prijzen van 4.600 whiskies in 43 webshops uit Nederland, Duitsland, België en Verenigd Koninkrijk.
0 x
Ontwikkelaar van de Drammer whisky app / WhiskyPrijzen.nl vergelijkt Afbeelding prijzen van Afbeelding whisky's

osi
Senior
Senior

Re: WhiskyPrijzen.nl - whisky prijsvergelijker

Ongelezen berichtdoor osi » 17 Aug 2017, 09:50

Vanaf nu zijn wij te vinden op ons nieuwe .nl domein: https://WhiskyPrijzen.nl :yes

Voor de volledigheid ook even de domeinen per taal/land waarmee automatisch de juiste shop regio wordt ingesteld:

0 x

osi
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor osi » 18 Aug 2017, 20:34

Naast ruim 19.000 whisky prijzen, zetten we vanaf nu ook alle lopende whisky aanbiedingen op een rij
:yes :dancing

https://whiskyprijzen.nl/whisky-aanbiedingen

Afbeelding
2 x

Reichenbach
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Reichenbach » 07 Dec 2017, 22:10

Alleen een beetje jammer dat jullie de gebruiker dwingen de adblokker uit te zetten. Dat mag natuurlijk, maar dat kan ook een reden zijn de website maar helemaal te mijden.
0 x

Tottenham
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Tottenham » 07 Dec 2017, 22:31

Het is jammer dat bijv. Drankgigant geen rol speelt, terwijl die toch ook best aantrekkelijke prijzen kunnen hebben. Het is mooi dat je wordt verwezen naar Drankdozijn (72,5), Van Zuylen (78,95) etc. als je zoekt op "Laphroaig An Cuan Mor" (om maar een voorbeeld te noemen), maar die is dus ook voor 57,5 te bestellen in Nederland momenteel.
1 x

MBC
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor MBC » 07 Dec 2017, 22:44

Reichenbach schreef:Alleen een beetje jammer dat jullie de gebruiker dwingen de adblokker uit te zetten. Dat mag natuurlijk, maar dat kan ook een reden zijn de website maar helemaal te mijden.

Is natuurlijk aan iedereen persoonlijk om hier een keuze in te maken, maar je kan natuurlijk ook een uitzondering voor deze specifieke site maken, alles wordt compleet gratis aangeboden en ik kan me voorstellen dat een beetje advertentie inkomsten wat bijdraagt aan de kosten. Ik hem de site in ieder geval op m'n whitelist qua adblocker gezet :goedgedaan
0 x
Melchior

The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.

Reichenbach
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Reichenbach » 07 Dec 2017, 23:00

Er is verschil tussen verzoeken of dwingen. Het een heeft wat meer sympathie dan het andere. Ik snap best wel dat er inkomsten gegenereerd moet worden met wat reclame maar zodra ik het idee krijg dat het door de strot wordt geduwd haak ik af.
Dan maar helemaal niet.
1 x

osi
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor osi » 09 Dec 2017, 13:10

Reichenbach schreef:Er is verschil tussen verzoeken of dwingen. Het een heeft wat meer sympathie dan het andere. Ik snap best wel dat er inkomsten gegenereerd moet worden met wat reclame maar zodra ik het idee krijg dat het door de strot wordt geduwd haak ik af.
Dan maar helemaal niet.

Ik begrijp dat je dit jammer vindt. Helaas is gebleken dat een "verzoek" niet werkte. Eerst hadden we een subtiele melding staan met het verzoek je AdBlocker uit te zetten omdat we nu eenmaal niet van lucht kunnen leven.

Helaas bleek dat dit te veel was gevraagd was, het gros liet de AdBlocker gewoon doordraaien. Om deze reden hebben wij besloten de prijzen helemaal uit te zetten voor iedereen die een AdBlocker gebuikt. Dat dit voor sommigen een reden is om dan de site niet meer te gaan gebruiken moeten we helaas voor lief nemen.
0 x

osi
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor osi » 09 Dec 2017, 13:11

Tottenham schreef:Het is jammer dat bijv. Drankgigant geen rol speelt, terwijl die toch ook best aantrekkelijke prijzen kunnen hebben. Het is mooi dat je wordt verwezen naar Drankdozijn (72,5), Van Zuylen (78,95) etc. als je zoekt op "Laphroaig An Cuan Mor" (om maar een voorbeeld te noemen), maar die is dus ook voor 57,5 te bestellen in Nederland momenteel.

Wij hebben contact gezocht met Drankgigant om hun prijzen te tonen, echter hadden zij geen interesse in een samenwerking waardoor hun prijzen ontbreken.
0 x

osi
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor osi » 09 Feb 2018, 14:29

Sinds vandaag hebben we ook de aanbiedingen van whiskydeals.nl in onze database staan. :yes
1 x

osi
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor osi » 25 Aug 2018, 23:35

We hebben nu ook de prijzen van Amazon.de en Amazon.co.uk op https://whiskyprijzen.nl staan. Hiermee vergelijken we nu meer dan 25.000 prijzen :dancing
0 x

osi
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor osi » 04 Okt 2018, 08:00

Sinds vandaag hebben we ook de prijzen van Drankgigant op WhiskyPrijzen.nl opgenomen :Proost Hiermee vergelijken we nu meer dan 26.000 whisky prijzen.
1 x

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”