Drammer whisky app voor iOS en Android

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
osi
Senior
Senior

Re: Drammer whisky app voor iOS en Android

Ongelezen berichtdoor osi » 30 Mar 2018, 20:27

Vandaag hebben we versie 1.8 van de Drammer whisky app uitgebracht :dancing , te downloaden via http://get.drammer.com

• Zoek whisky via Drammer ID bijv. DRM142
  • Instelling voor standaard tijdlijn filter
  • Instelling voor standaard fles grootte 700ml / 750ml
  • Nieuwe valuta: CHF, DKK, SGD, BGN, NZD and ZAR
  • Tijdlijn ophalen 10x sneller
  • Verkeerde tijd bij tijdlijn posts opgelost
1 x
Ontwikkelaar van de Drammer whisky app / WhiskyPrijzen.nl vergelijkt Afbeelding prijzen van Afbeelding whisky's

osi
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor osi » 21 Apr 2018, 15:49

Vandaag viert Drammer haar eerste verjaardag! :dancing

1 jaar geleden lanceerden we de Drammer whisky app op https://drammer.com Nu, 1 jaar later, wordt Drammer door duizenden whiskyliefhebbers over de hele wereld gebruikt. :Party
1 x
Ontwikkelaar van de Drammer whisky app / WhiskyPrijzen.nl vergelijkt Afbeelding prijzen van Afbeelding whisky's

owen
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Ongelezen berichtdoor owen » 02 Aug 2018, 11:09

Top man!
Ik heb hem inmiddels ook gedownload.

Wel eens met een van mijn voorgangers dat alles bijhouden op 2 verschillende plaatsen niet per se aantrekkelijk is.
Zou je niet kunnen linken met WB? Dat ik bijvoorbeeld mijn account kan linken aan mijn WB account
1 x

osi
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor osi » 09 Aug 2018, 09:24

owen schreef:Top man!
Ik heb hem inmiddels ook gedownload.

Wel eens met een van mijn voorgangers dat alles bijhouden op 2 verschillende plaatsen niet per se aantrekkelijk is.
Zou je niet kunnen linken met WB? Dat ik bijvoorbeeld mijn account kan linken aan mijn WB account

Ik ben het eens dat op 2 plaatsen bijhouden niet handig werkt. Om een koppeling met WB te maken moeten wij alle flessen van WB aan onze app koppelen wat ongelofelijk veel werk is. Wij stoppen deze tijd liever in de ontwikkeling van Drammer.
0 x

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”