ervaring met La Maison Du Whisky?

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
Bimbam
Senior
Senior

Re: ervaring met La Maison Du Whisky?

Ongelezen berichtdoor Bimbam » 21 Sep 2016, 17:21

Toontje schreef:
nigel_tufnel schreef:
Toontje schreef:
In feite is dat volledig voor risico van het bedrijf of de vervoerder. Dus mocht de buurvrouw de fles aanbreken en hieruit nuttigen, dan kan je dat verhalen op het bedrijf of de vervoerder.

Dat betwijfel ik eerlijk gezegd... Het zal vooral van de goodwill afhangen denk ik.
Hoe kan je trouwens bewijzen dat jij niet diegene bent die heeft afgetekend voor het pakket?
Ik heb me al dikwijls afgevraagd wat er in zulk een geval zou gebeuren.
Ik heb het zelfs al geweten dat de koerier z'n eigen handtekening zet en het pakket ergens bij je thuis (zelfs de voordeur) achterlaat... :nono

Hier https://www.charlotteslaw.nl/2014/06/we ... -geleverd/ is het wel mooi uitgelegd. Hoe het in België zit weet ik niet...

Of nog verder weg: Frankrijk. Ga dat maar eens uitleggen... Heb zelf een keer ondervonden dat een pakket (geen whisky) bij een buur is bezorgd en ik later een reeds geopend pakket met beschadigde inhoud in handen kreeg. Iedereen wijst dan naar elkaar, maar vergoeden ho maar... Denk dat het zoals iemand anders hier al schreef voor een groot deel afhankelijk is van de goodwill van de verzender.
1 x

Toontje
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Toontje » 21 Sep 2016, 17:31

Hoe het wettelijk zit en hoe er in de praktijk mee wordt omgegaan, dat kan natuurlijk wel verschillen ja ;) .
0 x

Rien68
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 10 Dec 2016, 16:42

Afgelopen week mijn eerste ervaring met deze shop gehad, en dat is goed verlopen.
0 x

Dyson81
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Dyson81 » 12 Aug 2017, 15:52

Gisteren ben ik in de fysieke winkel (er zijn er 2), van LMDW geweest.
Wat een prachtige winkel! Erg fraaie presentatie van de whisky, ook een mooi aanbod! Maar die prijzen...
Dit is dan ook de eerste keer dat ik een slijter ben uitgegaan zonder iets te kopen (koste me wel wat moeite! maar het is gelukt :hoera )

Voor diegene die inspiratie zoeken om een mooie kast te maken voor thuis, hier krijg je wel ideeën!
1 x

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 12 Aug 2017, 15:59

Ik heb maar 1 ervaring met LMDW en dat was genoeg. Er stond al een tijdje een oude Glenturret beschikbaar op de site. Ik heb toen een bestelling gedaan, betaald ook, maar na goed 2 weken en een paar mails van "waar blijft mijn track and trace code?" kreeg ik te horen dat die Glenturret eigenlijk niet meer beschikbaar was. Ik kreeg mijn geld wel teruggestort, maar ook dat duurde toch wel 2 weken. Maar zoals je zegt zijn die prijzen niet meer te doen.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Een glas whisky is goed voor de gezondheid. De rest van de fles is goed voor de moraal.

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”