Catawiki - www.catawiki.nl

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
Toon
Senior
Senior

Re: Catawiki - www.catawiki.nl

Ongelezen berichtdoor Toon » 06 Aug 2017, 13:04

Werner heb je soms al rechtstreeks geprobeerd bij de verkoper van je kavel?
0 x

werner71
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Ongelezen berichtdoor werner71 » 06 Aug 2017, 17:10

hey Toon,

al een paar keer maar hij zegt van niets te weten.
dus nog even afwachten hoe het verder verloopt.
internet is iets moois maar als je problemen hebt kan je toch nog steeds weinig doen.
0 x

Toon
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Toon » 06 Aug 2017, 17:15

Ik begrijp je frustratie wel als koper doet zich echt niet alleen voor op het internet hoor.Maar als ik me niet vergis kan je toch een conflict inroepen op je koop die je gedaan hebt. Dan zou je geld moeten geblokkeerd staan tot beide partijen tot een gewenste oplossing komen.
0 x

caskstrength
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor caskstrength » 07 Aug 2017, 09:14

Heb je de foto's van het geveilde object nog? Dan kun je redelijkerwijze aantonen dat je geflest bent (uitgaande dat er verschillen zijn). Je zult alleen in Frankrijk stappen moeten zetten, want Catawiki is officieel in Frankrijk gevestigd.
0 x
Affirmanti incumbit probatio

Toon
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Toon » 20 Aug 2017, 16:23

werner71 schreef:hey Toon,

al een paar keer maar hij zegt van niets te weten.
dus nog even afwachten hoe het verder verloopt.
internet is iets moois maar als je problemen hebt kan je toch nog steeds weinig doen.

Hey Werner

Hoe staan de zaken ervoor met je aankoop?
0 x

Thedge
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Thedge » 29 Jan 2018, 15:35

time4whisky schreef:Beetje laate reactie maar goed.

Heb vorig jaar wat verkocht via catawiki en degene die gewonnen had reageerde niet.
Catawiki stuurt na 3 dagen een mail naar degene en probeert hem ook telefonisch te bereiken maar dat lukte niet.

Toen mocht ik het artikel (geen whisky overigens) 3 maanden niet verkopen en moest het bij alsnog betalen binnen 3 dagen opgesturen.
Ik weet niet of het meteen ging maar uiteindelijk hebben ze een deurwaarder ingeschakeld of na die 3 maanden.
Daarna hoor je gewoon niks meer het is een drama en belachelijk Ik vind als iemand zich niet aan zijn afspraak houd je moet kunnen doen met het artikel wat je wilt.
Niet 3 maanden standby staan.
Of desnoods aanbieden aan het bod wat eronder lag.

Sinds vandaag aangepast. Bij niet betalen koper wordt de fles een maand later direct opnieuw geveild.
1 x

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”