goedkoopdrank.nl

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
shaven
Actief lid
Actief lid

goedkoopdrank.nl

Ongelezen berichtdoor shaven » 27 Feb 2016, 16:57

Onlangs een grote bestelling geplaatst, 12 flessen talisker 10yo en 1 Laphroaig Quarter Cask.
Men belde mij op om te melden dat er een verkeerde fles in de levering zat, namelijk lagavulin 16 ipv Laphroaig Quarter Cask. Ik vond het heel positief dat men mij hiervoor opbelde. Ik stelde voor om het verschil in prijs bij te passen, maar dit was niet nodig. Mooi gebaar van hen :)
Gisteren het pakket ontvangen, maar nooit een track and trace code.
Het aantal flessen klopte, maar het waren er 7 (allemaal beschadigde) verpakt en 5 zonder doos + de lagavulin met doos.
Nu kan me dat niet veel schelen omdat die 12 flessen toch allemaal open gaan volgende week.
Maar dit laat me achter met een dubbel gevoel. Verkeerde leveringen, bijna de helft zonder doos, andere dozen beschadigd, geen track and trace.
Indien ik er bvb de Bunnahabhain 25yo zou willen kopen zou ik toch liever de verpakking en het liefst onbeschadigd erbij hebben.
Hoe zijn jullie ervaringen hier rond?
0 x
Afbeelding

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”